توافق شفاهی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس

به گزارش مجله پیکوشو، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه به صورت شفاهی توافق کرد تا در این تیم بماند.

توافق شفاهی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس، مذاکراتی را با مدیران استقلال انجام داده بود، حالا به صورت شفاهی توافق نموده در پرسپولیس بماند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس پذیرفته است که حدود 5 میلیارد تومان از مطالبات او را بپردازد و در ادامه او با عقد قراردادی تازه در پرسپولیس بماند.

بیرانوند دوشنبه با حضور در سازمان لیگ قرارداد قبلی اش را با باشگاه پرسپولیس فسخ نموده بود.

پیش تر ایسنا از پیشنهاد 95 میلیاردی استقلال به دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خبر داده بود اما حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال کوشش نموده بود این خبر را تکذیب کند!

هرچند فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هم بی اشکال نبود و در روزهای اخیر، مدیران باشگاه پرسپولیس و بعضی حقوق دان ها درباره قانونی بودن یا نبودن این کار اظهار نظر نموده اند. بعلاوه افراد مختلف نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی تشکیل جلسه داد که در انتها جلسه، رضا درویش به صورت عجیب و غریبی از پاسخگویی به خبرنگاران فرار کرد و سرمربی سرخ پوشان هم گفت که جلسه خوبی نبوده است.

در ادامه جنجال های این انتقال، باشگاه پرسپولیس گفت که اغوای بیرانوند به وسیله باشگاه رقیب را به صورت حقوقی پیگیری می نماید.

سه شنبه اما علیرضا بیرانوند در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام نموده بود که اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت گردد، در پرسپولیس می ماند.

در ادامه این کشمکش ها عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس که گفته می شد قرار است بخشی از مبلغ انتقال بیرانوند به استقلال را پرداخت کند، امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با ایسنا این شایعه را به شدت تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز از باشگاه استقلال طلب دارم چرا باید یک رقم نجومی که حدود 2 میلیون دلار می گردد را به بیرانوند پرداخت کنم؟

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2286

به "توافق شفاهی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق شفاهی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید