مشکل برق در فوتبال چگونه حل می گردد؟

به گزارش مجله پیکوشو، هیات فوتبال تهران به تشریح اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از تکرار قطعی برق استادیوم های این استان در زمان برگزاری مسابقات فوتبال پرداخت.

مشکل برق در فوتبال چگونه حل می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسائل هیات فوتبال تهران برای برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به قطعی مکرر برق گفت: واقعا در این هفته ها با مشکل روبرو شده ایم. در این هفته برق ورزشگاه غدیر در ملاقات طرفدار و فجر سپاسی از لیگ یک، ورزشگاه راه آهن در زمان بازی این تیم در لیگ سه و بعلاوه ورزشگاه شهدای شهرقدس در مسابقه پیکان و سپاهان قطع شد. حتی مدتی قبل هم در جریان بازی استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی چنین اتفاقی افتاد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس لیگ های مختلف احتیاج است بازی ها همزمان باشد تا برابری رعایت گردد. قبل از هر مسابقه به تیم میزبان، هیات فوتبال و فرمانداری شهرستان های مختلف نامه زده و می خواهیم این ماجرا را رصد نموده و نگاه ویژه ای داشته باشند. می طلبد وزارت نیرو، اداره توزیع برق در منطقه ها مختلف و نهادهای مربوطه یاری نمایند تا بتوانیم از هفته های به جای مانده در لیگ برتر و سایر مسابقات به سلامت عبور کنیم.

دبیر هیات فوتبال تهران درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در ملاقاتهایی که قرار است در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه دستگردی برگزار گردد، شرح داد: در این هفته ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی و سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار می گردد. امروز با مسئولان هر دو ورزشگاه نامه نگاری نموده و از آنها می خواهیم با اداره برق منطقه صحبت نموده و مهندسان و تکنسین های فنی را در آنها مستقر نمایند. اگر در این ورزشگاه ها ژنراتور وجود دارد، باید آنالیز شده و در صورت احتیاج آنها را سرویس نمایند.

تیموری ادامه داد: حتی در صورت امکان مسئولان دو ورزشگاه آزادی و دستگردی باید از ارتباطات خود استفاده نموده تا دست کم یک نفر از اداره برق منطقه در زمان برگزاری بازی، در ورزشگاه حضور داشته باشد تا به مسئولان برگزاری مسابقه یاری کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1769

به "مشکل برق در فوتبال چگونه حل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل برق در فوتبال چگونه حل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید