رسانه هنگ کنگی: شانسی برابر ایران نداریم، با پارک اتوبوس فقط باید کمتر گل بخوریم!

به گزارش مجله پیکوشو، روزنامه 81 ساله هنگ کنگی اعتراف کرد تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار انتخابی جام جهانی 2022 برابر ایران از هیچ شانسی برای موفقیت برخوردار نیست.

رسانه هنگ کنگی: شانسی برابر ایران نداریم، با پارک اتوبوس فقط باید کمتر گل بخوریم!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه معروف Wenweipo هنگ کنگ با سابقه انتشار 81 ساله نوشت: تیم ملی فوتبال هنگ کنگ امروز در دومین بازی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 میزبان ایران است. هنگ کنگ بدترین نتیجه 52 سال اخیر خود را در بازی برابر کامبوج با نتیجه تساوی یک - یک کسب کرد! ملی پوشان فوتبال هنگ کنگ امروز برابر ایران بازی می نمایند که دارای اختلاف 110 پله ای در رنکینگ فیفا با آنهاست. با توجه به نمایشی که از بازی اخیر هنگ کنگ در کامبوج دیدیم باید شاهد تاکتیک پارک اتوبوسی این تیم با بدن های خسته برابر ایران باشیم و در چنین شرایطی واقعاً باید گل خوردن کمتر موردنظر قرار بگیرد.

در ادامه این تحلیل روزنامه هنگ کنگی آمده است: تیم ملی فوتبال هنگ کنگ سال جاری در قرعه خوبی قرار نگرفته است و سایر تیم های گروه C شامل ایران، عراق و بحرین قدرتمندتر از ما هستند. هنگ کنگ در بازی با کامبوج نشان داد که آماده نیست و سرمربی فنلاندی با چند جلسه تمرینی شاهد این اتفاق تیمش بود. بدشانسی بزرگ هنگ کنگ این است که چند روز پس از بازگشت از کامبوج باید با تیم نخست آسیا در رنکینگ فیفا رقابت کند. به طور کلی هنگ کنگ به عنوان میزبان این بازی شانسی برابر ایران ندارد.

تیم های ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران از ساعت 16:30 دقیقه امروز در چارچوب دیدارهای گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا رو در روی هم قرار می گیرند. در دیگر بازی امروز این گروه کامبوج میزبان بحرین است و عراق نیز استراحت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 401

به "رسانه هنگ کنگی: شانسی برابر ایران نداریم، با پارک اتوبوس فقط باید کمتر گل بخوریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه هنگ کنگی: شانسی برابر ایران نداریم، با پارک اتوبوس فقط باید کمتر گل بخوریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید