توسعه مالی در مناطق محروم یاری به حل مسائل امنیتی است

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/کرمان فرمانده انتظامی استان گفت: با توسعه مالی در مناطق محروم جنوب استان کرمان و ایجاد امید و انگیزه برای مردم، مسائل امنیتی نیز حل خواهد شد.

توسعه مالی در مناطق محروم یاری به حل مسائل امنیتی است

سردارعبدالرضا ناظری در نشست سه جانبه با مدیرکل کمیته امداد و مدیر شعب پست بانک استان کرمان به منظور آنالیز راهکارهای توسعه مالی در مناطق محروم جنوب کرمان اظهار کرد: براساس مطالعات و برآوردهای اجرا شده کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس در مناطق محروم جنوب استان کرمان توجه به توسعه مالی و امنیتی در این مناطق یک ضرورت و احتیاج جدی است.

وی با اشاره به اینکه با توسعه مالی در این مناطق شاهد حل مسائل امنیتی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: توسعه مالی با دادن وام به مردم و رها کردن این مسئله اصلا کار خوبی نیست و پلیس تا آخرین لحظات برای رسیدن به نقطه مطلوب این حوزه در کنار کمیته امداد و مردم شریف این مناطق خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: هدف ما در آنالیز راهکارهای توسعه مالی رسیدن به نقطه مطلوب است و انتظار نداریم بدون کارشناسی کاری انجام گردد و ضروری است به گونه ای برنامه ریزی کنیم که فعالیت های مالی در این مناطق باعث آسیب به مردم نگردد.

وی اضافه کرد: یاری به سرمایه گذاری و درآمد زایی از سوی مردم باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتر آنان خواهد شد و همزمان با فعالیت های مالی با ورود تیم های جهادی کارهای فرهنگی گسترده ای نیز باید در این مناطق انجام گردد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در ین نشست گفت: در کمیته امداد در راستای رسالت خود به دنبال ایجاد مشاغل پایدار در مناطق محروم جنوب استان کرمان هستیم و برای اولین بار جشن توانمند سازی 5500 خانواده را به زودی برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: حضور پلیس در کنار کمیته امداد برای توسعه مالی و ایجاد مشاغل پایدار در مناطق محروم استان باعث امید و انگیزه بیشتر برای مردم شد و این را به فال نیک می گیریم.

صادقی در انتها گفت: برای ما جای تاسف دارد که افرادی در این مناطق به دنبال قاچاق سوخت و سایر جرائم برای کسب درآمد هستند و ما این آمادگی را داریم با توانمندسازی خانواده ها و مشارکت راهبران شغلی فعالیت مالی موثری برای مردم برنامه ریزی و اقدامات اجرایی لازم را در این زمینه انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1539

به "توسعه مالی در مناطق محروم یاری به حل مسائل امنیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مالی در مناطق محروم یاری به حل مسائل امنیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید