توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، دیجیاتو نوشت: آنالیز اپلیکیشن توییتر نشان می دهد که این شبکه اجتماعی در حال توسعه قابلیتی برای برقراری تماس های ویدیویی است.

توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می گردد

ایلان ماسک پیش تر گفته بود که می خواهد توییتر را به اپلیکیشن همه چیز تبدیل کند و قابلیت های یک پیغام رسان کامل را به این شبکه اجتماعی بیاورد. حالا به نظر می رسد که یکی از ویژگی های آینده در این پلتفرم پشتیبانی از چت های ویدیویی خواهد بود.

توسعه دهنده ای به نام الساندرو پالوزی می گوید قابلیت چت ویدیویی توییتر در خود صفحه چت ظاهر خواهد شد و با یک کلیک به سادگی می توانید با فردی که می خواهید تماس ویدیویی برقرار کنید. طبق این گزارش، کاربران می توانند صدای خروجی چت های ویدیویی را قطع نمایند و بعلاوه تصمیم بگیرند که می خواهند تصویر، صدا یا هر دو به دست مخاطب برسد.

تماس ویدیویی در توییتر قابلیت غیرفعال شدن خواهد داشت؟

بااین حال، پیش بینی می گردد که این قابلیت تفاوت هایی با چت های ویدیویی سایر پیغام رسان ها داشته باشد. برای مثال، ممکن است توییتر به کاربران اجازه دهد معین نمایند که چه کاربرانی می توانند با آن ها تماس ویدیویی برقرار نمایند. به طور خلاصه، این یعنی کاربران می توانند این ویژگی را به طور کلی غیرفعال نمایند، همان طور که می توانند بخش DM را غیرفعال نمایند.

قابلیت ویدیو چت در توییتر درحال حاضر در دست توسعه واقع شده است و نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. پالوزی اطلاعاتی درباره زمان احتمالی عرضه این ویژگی منتشر نکرده است و پیش از این گزارش هم چیزی در این باره اعلام نشده بود. در نتیجه، نمی توان گفت که این قابلیت چه زمانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بااین حال، ایلان ماسک چندی پیش گفته بود که این شرکت در حال کار روی سه ویژگی نو است. اولین ویژگی شیوه های انتخاب نمایش محتوا به صورت الگوریتمی یا زمانی بود که به این شبکه اجتماعی اضافه شد. ویژگی بعدی تغییر موقعیت دکمه بوکمارک است که احتمالاً در همین هفته در اختیار قرار خواهد گرفت. توییتر بعلاوه در هفته های پیش رو می خواهد امکان نشر توییت های طولانی را فراهم کند.

شما برای عرضه کدام ویژگی نو در این شبکه اجتماعی مشتاق هستید؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2217

به "توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر احتمالاً به قابلیت چت ویدیویی مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید