ثبت شکایت عجیب علیه اپل؛ درخواست دریافت غرامت 1 تریلیون دلاری

به گزارش مجله پیکوشو، در طول 44 سالی که از تاسیس شرکت اپل می گذرد، این شرکت در بسیاری از پرونده های حقوقی متهم بوده است. اما شکایتی که در مارس 2019 در دادگاه ایالت میزوری آمریکا ثبت شده، می تواند عنوان عجیب ترین شکایت علیه اپل را ثبت کند. شاکی موردنظر درخواست دریافت غرامت 2 تریلیون و 900 دلار و یک محصول گرانبها از اپل را مطرح نموده است.

ثبت شکایت عجیب علیه اپل؛ درخواست دریافت غرامت 1 تریلیون دلاری

شاکی مدعی شده که در اکتبر 2018 برای تعمیر آیفون 7 خود به یک اپل استور مراجعه نموده و سپس ادعاهای بسیار عجیب و غریبی را مطرح نموده است. آقای پارکر آیفون 7 را به یک اپل استور در شهر سنت لوییس آورده و در همان روز، این گوشی توسط یکی از کارکنان تعمیر شده است.

اما آقای پارکر می گوید که اپل استور هرگز آیفون اصلی را پس نداده زیرا متوجه شده اند که این گوشی دارای ویژگی های جدیدی است. شاکی موردنظر مدعی شده آیفون اصلی او دارای قابلیت رد کردن بعضی صفحات بارگذاری بوده و این موضوع به آیفون موردنظر اجازه می داده که با سرعت و دقت بیشتر با دیگر گجت ها ارتباط برقرار کند.

همچنین در این شکایت، درخواست غرامت برای کشف ویژگی فیس تایم گروهی ثبت شده و مدعی شده بعضی ویژگی های جدیدی که در آیفون 7 او وجود داشته، برای توسعه iOS 12 مورد استفاده قرار گرفته اند. در نتیجه او خواسته به دلیل نقشی که در خلق iOS 12 داشته، باید مبلغی دریافت کند.

در مه 2019 اپل توانست دادگاه را نسبت به غیرمنطقی بودن شکایت آقای پارکر متقاعد کند و این پرونده مختومه شد. اگرچه اپل توانست این پرونده را کنار بگذارد، اما آقای پارکر چند روز قبل در تاریخ 1 ژوئن شکایت دیگری ثبت نموده و خواهان محاکمه اپل توسط هیئت منصفه شده است.

در این شکایت جدید، او اضافه نموده که اپل بابت توسعه iOS 12.0.1 و نسخه های جدیدتر و iOS 13 و نسخه های جدیدتر باید به او غرامت پرداخت کند زیرا مالکیت پتنت های مربوط به هر دو نسخه iOS را در اختیار دارد.

در این پرونده جدید، غرامت 1 تریلیون دلاری بابت بستری شدن، سفر، پریشانی، تحقیر، شرمساری و توهین به شخصیت مطالبه شده است. دادگاه هنوز تاریخی برای آنالیز این پرونده شکایت از اپل معین ننموده است. اگرچه ما وکیل نیستیم، اما اپل احتمالا بار دیگر می تواند این پرونده را مختومه کند. با این حال، باید صادقانه بگوییم که امیدواریم محاکمه مربوط به این پرونده شروع گردد تا ببینیم شاکی موردنظر در دادگاه چه مدارکی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه خواهد نمود.

منبع: Phone Arena

طبق

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1081

به "ثبت شکایت عجیب علیه اپل؛ درخواست دریافت غرامت 1 تریلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت شکایت عجیب علیه اپل؛ درخواست دریافت غرامت 1 تریلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید