حاشیه های امروز بورس 28 بهمن 99 ، افت مجدد شاخص کل در روز مثبت نمادهای کوچک

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، در حالی که نمادهای شاخص ساز در جریان معاملات امروز فرایندی نزولی داشتند اما نمادهای کوچک فرایند بهتری داشتند و شاخص هم وزن مثبت بود. همچنین دیروز در بازگشایی بازار جهانی غوغایی به پا بود. جایی که مس تا مرز 8400 دلار در هر تن صعود و نفت نیز در کانال 63 دلار بر هر بشکه نوسان کرد اما این افزایش قیمت تاثیر زیادی بر فرایند شاخص سازان نداشت.

حاشیه های امروز بورس 28 بهمن 99 ، افت مجدد شاخص کل در روز مثبت نمادهای کوچک

کارشناسان عقیده دارند مشکل بازار سهام تغییر دامنه نوسان نبود و مشکل اصلی بورس نبود خریدار موثر است و در این شرایط کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را خواهد گرفت. در جریان معاملات امروز با وجود افت کم شاخص کل بیشتر نمادهای شاخص ساز با فشار فروش همراه شدند و سازمان بورس با کم کردن دامنه نوسان فقط جلوی ریزش زیاد شاخص کل را گرفته است.

کارشناسان پیش بینی می نمایند اختمالا شاخص کل بعد از شکستن مقاومت خود تا محدوده یک میلیون و 400 هزار واحد رشد خواهد نمود.

از طرفی ریسک بازار سهام به شدت بالا رفته و سوم اسفند نیز اگر تحریم ها لغو نگردد ایران از پروتکل الحاقی خارج می گردد و این موضوع ریسک بورس را بیشتر می نماید.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1518

به "حاشیه های امروز بورس 28 بهمن 99 ، افت مجدد شاخص کل در روز مثبت نمادهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های امروز بورس 28 بهمن 99 ، افت مجدد شاخص کل در روز مثبت نمادهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید