حامد لک ، سید حسین حسینی؛ برنده چه کسی است؟

به گزارش مجله پیکوشو، استقلال و پرسپولیس بر اساس قرعه کشی مسابقات جام حذفی، این بار و پس از پشت سر گذاشتن دو جدال رفت و برگشت در مسابقات لیگ، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می فرایند و پیروزی در این بازی است که می تواند یکی از دو تیم را به یک قدم به قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر کند.

حامد لک ، سید حسین حسینی؛ برنده چه کسی است؟

در دیدار امروز، اما دروازه بانان دو تیم نقشی کلیدی برای این مسابقه حساس خواهند داشت. در صورتی که این بازی در 120 ددقیقه به تساوی برسد، آن وقت ضربات پنالتی است که تیم صعودکننده به مرحله بعدی را مشخص می کند و از همین رو نقش دروازه بان های دو تیم در این بازی بسیار کلیدی و تاثیرگذارتر از دیگر بازیکنان خواهد بود.

لک بدون باخت به دربی می آید

پرسپولیس برای این بازی در حالی به میدان خواهد رفت که حامد لک وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده خواهد داشت. این بازیکن پیش از این در دو بازی دربی حضور داشته و یک برد و یک تساوی در این مسابقه حساس را تجربه کرده است. او در دیدار رفت امسال در مسابقات لیگ دو بار دروازه اش مقابل استقلال باز شد تا در نهایت بازی با تساوی 2 بر 2 به اتمام برسد. بازی برگشت، اما برای او با تجربه بهتری همراه شد و این بازیکن توانست نخستین برد دربی را تجربه کند.

او حالا در دیدار حساس جام حذفی نقشی کلیدی درون دروازه تیمش خواهد داشت و بدون شک انگیزه های زیادی خواهد داشت تا با درخشش در این بازی تیمش را به دور بعدی مسابقات بفرستد.

شانس بیشتر حسینی در ترکیب استقلال

حسین حسینی پس از مدت ها دوری از ترکیب استقلال این روز ها دوباره توانسته نظر مساعد فرهاد مجیدی را برای قرار گرفتن درون دروازه تیمش جلب کند. این بازیکن البته تجربه بیشتری از دیگر همتایش در ترکیب استقلال در دربی دارد و تا به امروز چهار مرتبه برای استقلال به میدان رفته است. حسینی البته هنوز نتوانسته در این بازی مهم کلین شیت کند و در چهار بازی که برای استقلال در این بازی به میدان رفته، شش مرتبه دروازه اش باز شده است. او که دو دربی قبلی را به دلیل نیمکت نشینی از دست داده است، امیدوار است تا در بازی امروز بتواند دربی دیگری را همراه استقلال تجربه کند.

البته فرهاد مجیدی برای این بازی انتخاب سختی از میان او و رشید مظاهری خواهد داشت. استقلال در دو دربی فصل جاری مظاهری را در حالی در ترکیب داشت که او در نخستین تجربه دربی اش درست به مانند همتای پرسپولیسی اش 2 گل خورد. دربی برگشت هم با حضور مظاهری در ترکیب همراه بود که این بار باخت یک بر صفر ماحصل تلاش شاگردان مجیدی در آن بازی بود. بدین ترتیب او در مجموع دو بازی، 3 گل در دربی دریافت کرده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1763

به "حامد لک ، سید حسین حسینی؛ برنده چه کسی است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "حامد لک ، سید حسین حسینی؛ برنده چه کسی است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد لک ، سید حسین حسینی؛ برنده چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید