خانه ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله

به گزارش مجله پیکوشو، هر از چند گاهی احتیاج است تا تغییراتی در منزل خود انجام دهیم.

خانه ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله

این تغییرات می تواند بزرگ یا کوچک باشد که باعث می گردد ما دچار یکنواختی و خستگی در زندگی نشویم و روحیه افراد خانه هم بهتر می گردد. در این مطلب از خبرنگاران با شما هستیم که به بیان نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه بپردازیم.

نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

با چند تغییر کوچک دکور خانه را لوکس کرد و حتما نیازی نیست برای این تغییرات گرفتار هزینه های گزافی شوید.

پرده های بلند از نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

لازم نیست از پرده های بسیار گران و تجملاتی برای این منظور بهره ببرید فقط سعی کنید سراغ پرده هایی بروید که حالت دراماتیک دارند مثلا یک پرده ساتن یا مخمل در رنگی شیک و زیبا که کمی روی زمین می افتد و چروک می گردد این حالت را به خوبی ایجاد خواهد نمود. لازم نیست تمام پرده های منزل را عوض کنید و متحمل هزینه های سنگین شوید بلکه عوض کردن پرده های نشیمن و پذیرایی برای این منظور کافی خواهد بود.

چند پتو با کوسن شیک به دکور خانه اضافه کنید

استفاده از پتو روی مبلمان یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل است که این روزها هواداران زیادی پیدا نموده است. استفاده از پتو، فضایی خودمانی و راحت در اتاق نشیمن به وجود می آورد که دعوت کننده است و شما با کمترین هزینه می توانید چنین پتویی را تهیه کنید و فضای اتاق را به روز و دلپذیر کنید. در کنار این پتو از چند عدد کوسن پولیشی گرم و نرم در رنگ های دلخواه و متنوع نیز بهره ببرید تا هم راحتی شما کامل گردد و هم زیبایی مبلمان اتاق نشیمن مجذوب کننده تر و به روزتر گردد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با وسایل دور ریختنی دکوری های شیک بسازید سر بزنید.

از ظرف و ظروف و جزئیات شیک تر بهره ببرید

جزئیاتی مثل ظرف و ظروف و اکسسوری های تزئینی اگرچه از نظر میزان در دکور خانه کوچک و ناچیز به نظر می رسند اما تاثیر آن ها بسیار بزرگ و غیرقابل انکار است. پس اگر وقت و هزینه کافی برای ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود را ندارید می توانید سراغ جزئیات بروید. مثلا بوفه پذیرایی را از چیزهای شیک و زیبا پر کنید، آثار هنری کوچک و چشمگیری مثل مجسمه و گلدان را بر روی قفسه ها یا میزها بگذارید و چیزهای کوچک و به ظاهر بی اهمیت مثل دستگیره درهای اتاق و کابینت را تغییر دهید و از انواع شیک تر و به روزتر بهره ببرید.

یک تابلوی نقاشی زیبا از نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

آثار هنری بخصوص تابلوهای نقاشی اثر فوق العاده ای در زیباتر کردن فضای منزل شما خواهند داشت. اتاق نشیمنی را تصور کنید که هیچ تابلویی بر دیوارهای آن نصب نشده است، حال اگر یک تابلوی بزرگ و زیبا بر دیوار اصلی اتاق نصب گردد چه خواهد شد؟

با این کار نه تنها هنردوستی و خوش سلقیگی صاحب منزل بر همه روشن خواهد شد بلکه با ایجاد عمق و کشش در فضا، اتاق نشیمن بزرگ تر، روشن تر و مجذوب کننده تر به نظر خواهد رسید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی است

نورپردازی محیط مبحثی پیچیده و تخصصی است و نمی توان همه نکات آن را در یک مقاله اعلام کرد اما همین را بدانید که اگر نور مناسبی در منزل خود نداشته باشید فضای آن حقیرانه و دلگیر به نظر خواهد رسید حتی اگر از لوکس ترین دکورها و مبلمان در آن بهره ببرید. برای نورپردازی منزل باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید، شدت نور شاید مهم ترین مورد باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشکل کمبود جا در کمدها را حل کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2138

به "خانه ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید