خبرنگاران اختصاص 290 میلیون تومان به بازسازی خانه های تاریخی لرستان

به گزارش مجله پیکوشو، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: 290 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی استان به منظور بازسازی این آثار اختصاص یافت

خبرنگاران اختصاص 290 میلیون تومان به بازسازی خانه های تاریخی لرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سید امین قاسمی روز سه شنبه اعلام نمود: با پیگیری اداره کل میراث فرهنگی لرستان و به منظور حمایت از مالکان و بهره برداران آثار تاریخی مبلغ 290 میلیون تومان یاری بلاعوض به مالکان خانه های تاریخی ثبت شده در آثار ملی از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: در این راستا با مالکان خانه های خوش قلب، مرادی و نجار پور شهرستان بروجرد و خانه های خورشیدی و حمام کوچک شهرستان خرم آباد تفاهم نامه یاری های فنی و اعتباری امضا شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان توضیح داد: مبلغ مذکور به منظور بازسازی این خانه ها تخصیص یافته و مالکان این آثار با نظارت این اداره کل و طبق زمانبندی نسبت به بازسازی بناهای مذکور اقدام خواهند کرد.

لرستان 340 هکتار بافت تاریخی شهری و بیش از پنج هزار اثر تاریخی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 966

به "خبرنگاران اختصاص 290 میلیون تومان به بازسازی خانه های تاریخی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 290 میلیون تومان به بازسازی خانه های تاریخی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید