خبرنگاران شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد یاری کرد

به گزارش مجله پیکوشو، مهاباد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد 2 میلیارد ریال برای تجهیز و خرید ملزومات مورد احتیاج بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان یاری کرد.

خبرنگاران شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد یاری کرد

بهائ الدین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این ملبغ اهدایی برای خرید یک دستگاه پرینتر رنگی رادیولوژی و یک دستگاه UPS ماموگرافی که جز احتیاجهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد بود، هزینه شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی مهاباد جز سرمایه های اصلی منطقه محسوب شده و انتظار داریم در تامین سایر دستگاه ضروری مورد احتیاج شبکه بهداشت و درمان را کمک دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: پتروشیمی این شهرستان قبل از این هم هزینه تامین بیش از 200 هزار عدد ماسک مورد احتیاج بیمارستان را تامین نموده بود.

حسینی گفت: سعی و کوشش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به صورت شبانه روزی و با تمام توان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگاران، 14 شهرستان آذربایجان غربی شرایط کرونایی دارند و روز به روز به تعداد بیماران، بستری شدگان و فوتی های ناشی از کرونا با سرعت زیاد اضافه نموده می گردد.

تا به امروز 350 مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1755

به "خبرنگاران شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید