خوش خبری سیدجلال برای برانکو: می توانم بازی کنم

به گزارش مجله پیکوشو، برانکو، سیدجلال و پزشک پرسپولیس جلسه ای سه نفره در فرودگاه تشکیل دادند و کاپیتان خاطرنشان کرد که برای بازی با السد هیچ مسئله ای ندارد و در این بازی در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

خوش خبری سیدجلال برای برانکو: می توانم بازی کنم

به گزارش خبرنگاران ، کاپیتان تیمم، مهم ترین بازیکن من است. متاسفانه او را بخاطر کسالتی که داشت، در تمرین روز شنبه در اختیار نداشتم و نمی توانم خیلی واضح در مورد وضعیتش صحبت کنم. باید در فاصله یکی دو روز مانده تا بازی شرایط را بسنجم و ببینم که آیا شرایط بازی کردن دارد یا نه.

این را برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین شنبه که تیمش را بدون کاپیتان تمرین داده بود، به زبان آورد و شاید هم برای گمراه کردن السد و سرمربی اش بود که با تردید درباره بازی کردن با نکردن یدجلال حسینی سخن گفت. کاپیتان اما که جدا از مصدومیت سرماخوردگی هم دارد، صبح امروز با یک خبر خوش به فرودگاه رفت.

در حالی که پرسپولیسی ها در سالن سی آی پی فرودگاه برای پرواز به قطر منتظر بودند، برانکو ایوانکوویچ، سیدجلال حسینی و پزشک پرسپولیس جلسه ای سه نفره تشکیل دادند. همان جا بود که کاپیتان بیان کرد برای بازی با السد هیچ مسئله ای ندارد و در این بازی در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 116

به "خوش خبری سیدجلال برای برانکو: می توانم بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خبری سیدجلال برای برانکو: می توانم بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید