تور دبی ارزان: دعوت انصاری فرد، محمدی و حاج صفی به تیم ملی برای بازی با امارات و کره

به گزارش مجله پیکوشو، باشگاه یونانی از دعوت هر 3 بازیکن تیم آ.ا.ک آتن یونان به تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با امارات و کره جنوبی اطلاع داد.

تور دبی ارزان: دعوت انصاری فرد، محمدی و حاج صفی به تیم ملی برای بازی با امارات و کره

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو ورزش یونان، تیم ملی فوتبال ایران در مهرماه 1400 در دو ملاقات در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به میدان می رود. ابتدا در امارات برابر این تیم دو امتیازی قرار می گیرد و سپس در استادیوم آزادی میزبان کره جنوبی خواهد بود.

کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی 3 بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال یونان که در آ.ا.ک آتن عضویت دارند برای ملاقاتهای پیش روی تیم ملی به تیم ملی دعوت شدند و دعوت نامه تیم ملی برای باشگاه یونانی ارسال شده است.

از این جمع حاج صفی به علت مصدومیت در دو بازی قبلی تیم ملی حضور نداشت و این باعث شد تا اسکوچیچ ترکیب متفاوتی را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی استفاده کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید به ملاقات امارات برود که در صورت فزونی در این ملاقات برای اولین بار در تاریخ خود به 10 برد پیاپی دست پیدا خواهد نمود که این امر سابقه نداشته است و اسکوچیچ می تواند نام خود را به اسم اولین مربی که پیروز به این کار می گردد ثبت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1821

به "تور دبی ارزان: دعوت انصاری فرد، محمدی و حاج صفی به تیم ملی برای بازی با امارات و کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: دعوت انصاری فرد، محمدی و حاج صفی به تیم ملی برای بازی با امارات و کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید