دوره های آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی این استان اطلاع داد.

دوره های آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به تدوین دوره های آموزشی به منظور تقویت دفاتر خدمات مسافرتی توضیح داد: بخشی از آموزش ها در امسال ارائه شده و در سال های 98 و 99 نیز دوره های دیگری پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه در سال 97، 64 ساعت دوره آموزشی برای 270 نفر در حال برگزاری است، افزود: در سال 98، 136 ساعت دوره برای هزار و 50 نفر و در سال 99، 176 ساعت دوره برای هزار و 409 نفر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با بیان اینکه آموزش ها در تمامی شهرستان ها عملیاتی می گردد، اضافه نمود: از جمله دوره بازآموزی مدیران فنی، طراحی و قیمت گذاری پکیج، بیمه نامه سفر و آموزش زبان انگلیسی تخصصی گردشگری پیش بینی شده است.

به گفته فلاحی دوره مدیریت کیفیت جامع برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و هتل ها، دوره های توجیهی مدیران دفاتر در زمینه جهانی شدن و برون سپاری و آموزش کار و تبلیغات در محیط مجازی برای آژانس های مسافرتی در نظر گرفته شده است.

او تاکید نمود: همچنین مهارت های فروش و بازاریابی در گردشگری و آداب مکالمات تلفنی دیگر سرفصل دوره های آموزشی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 348

به "دوره های آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید