رحمان احمدی: نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت، قهرمانی در جام ملت ها سخت است

به گزارش مجله پیکوشو، رحمان احمدی، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربیگری و انتخاب بازیکن موضوعی سلیقه ای است و نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت.

رحمان احمدی: نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت، قهرمانی در جام ملت ها سخت است

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت تیمش، پارس جنوبی جم گفت: شرایط تیم ما بد نیست و روز گذشته هم در یک بازی دوستانه برابر اکسین به پیروزی رسیدیم. البته چند بازیکن از تیم ما جدا شده اند و پارس جنوبی برای تقویت احتیاج به جذب چند بازیکن دارد. در نیم فصل دوم تیم ها خودشان را تقویت می نمایند و نتیجه دریافت سخت تر می گردد. امیدوارم تیم ما هم با جذب چند بازیکن تقویت گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل مالی بازیکنان پارس جنوبی رفع شده است یا خیر، توضیح داد: آخرین دریافتی ما قبل از بازی با پرسپولیس بود و بچه ها تا الان 35 درصد از پول های شان را گرفته اند. امیدوارم که دریافتی های ما به 50 درصد برسد.

دروازه بان پیشین تیم ملی در خصوص خط خوردن سیدحسین حسینی و قرار دریافت نام پیغام احتیاجمند در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا گفت: هر بازیکنی در هر پستی که خط بخورد، طبیعتاً این موضوع برایش ناراحت نماینده است. این شرایط قبل از جام جهانی هم برای حسینی ایجاد شد و متأسفانه او دوباره خط خورد. مربیگری و انتخاب بازیکن موضوعی سلیقه ای است و نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت. از طرفی پیغام احتیاجمند هم در این فصل عملکرد خوبی داشت و در اولین اردو توانست نظر کی روش را جلب کند. به نظر من در جام ملت ها بابت خط دروازه مسئله ای نخواهیم داشت.

وی در رابطه با شانس تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم. قهرمان شدن در جام ملت ها سخت است، ولی امیدوارم بعد از چند دهه با تیم خوبی که داریم، به این عنوان دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 186

به "رحمان احمدی: نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت، قهرمانی در جام ملت ها سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: نمی توان بابت خط خوردن حسینی به کی روش خرده گرفت، قهرمانی در جام ملت ها سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید