رستوران مونیخ در باتومی

به گزارش مجله پیکوشو، رستوران مونیخ در باتومی از بهترین رستوران های گرجستان است . این رستوران که در سال 2013 راه اندازی شده با فضای جذاب و غذاهای خوشمزه خود خیلی زود در میان معروف ترین و محبوب ترین رستوران های باتومی جای گرفت . رستوران مونیخ که از محیط آرام و سرویس دهی مناسب برخوردار می باشد با انواع غذاهای گرجی و آلمانی از میهمانان خود پذیرایی می نماید . گردشگران تور باتومی به مراجعه به این رستوران می توانند با انواع غذاهای ژرمنی آشنا شده و از طعم و مزه بی نظیر آن ها لذت ببرند .

رستوران مونیخ در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران مونیخ باتومی بسیار منظم و تمیز بوده و کارکنان آن رفتاری شایسته و خوب دارند . این غذاخوری با اینکه که کمتر از 5 سال سابقه دارد اما به خوبی در میان گردشگران و مردمان بومی شناخته شده و هر روزه مشتریان زیادی برای وعده های غذایی دارد . اجرای موسیقی زنده در بعضی از روزهای هفته از برنامه های جذاب رستوران Munich باتومی است . در این رستوران دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و پارکینگ موجود می باشد . گردشگران تور گرجستان در این رستوران علاوه بر پرداخت نقدی ، بهای غذای خود را می توانند با کارت اعتباری نیز بپردازند .

فضای داخلی و هوای آزاد برای سرو غذا در رستوران مونیخ گرجستان در نظر گرفته شده است . ترکیب سرویس های غذاخوری تیره ، سقف سیاه رنگ و دیوارهای آجری جذابیت ویژه ای به این رستوران بخشیده که همراه با موسیقی لذت صرف غذاهای خوب و تازه ، دسرهای خوشمزه و نوشیدنی ها در این مکان را دو چندان می نماید . در رستوران مونیخ برای زیبائی بیشتر بر روی دیوارها نقاشی ها و عکس هایی از کشور آلمان نصب شده است .

اطلاعاتی در خصوص رستوران مونیخ در باتومی

  • آدرس رستوران مونیخ باتومی : 8Merab Kostava St, Batumi 6000, Georgia
  • تلفن رستوران Munich گرجستان : 422227284 - 995+
  • ساعت کاری رستوران Munich باتومی : تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 2 صبح
  • سبک غذاهای رستوران مونیخ گرجستان : انواع غذاها و نوشیدنی های گرجی و آلمانی
منبع: لذت سفر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 872

به "رستوران مونیخ در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران مونیخ در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید