روزگار خوش ساعت های هوشمند در سال 2019 ، رشد 48 درصدی فروش اپل ، رشد 11 درصدی فروش سامسونگ

به گزارش مجله پیکوشو، بررسی های جدید نشان می دهند این روزها اوضاع به کام شرکت اپل است و ساعت های این شرکت روزگاری خوش را سپری می کنند.

روزگار خوش ساعت های هوشمند در سال 2019 ، رشد 48 درصدی فروش اپل ، رشد 11 درصدی فروش سامسونگ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها شرکت اپل بازاری رو به رشد را در حوزه ساعت های هوشمند تجربه می کند. این موضوع رقابت اپل با سایر شرکت های مطرح حوزه ساعت های هوشمند را افزایش می دهد.

بازار جهانی ساعت هوشمند در چهار ماه اول سال 2019 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد داشته است. در این بازار بی نظیر، اپل با 35.8٪ سهم بازار، رهبر فروش ساعت های هوشمند است.

از سوی دیگر، سامسونگ شاهد افزایش 127 درصدی سال جاری بود، زیرا سهم بازار این شرکت به 11 درصد رسیده است. نام تجاری چینی ایمون نیز سهمی 9.2٪ در صدی دارد.

جدول رشد فروش ساعت های هوشمند

شواهد جدید نشان می دهند ساعت های هوشمند این روزها واقعا روندی رو به رشد دارند و از همه مهمتر ساعت های هوشمند سامسونگ، هواوی و محصولات فیتبیت را می توان دارای متنوع ترین و جذاب ترین ساعت های جهان دانست. به نظر می رسد علت رشد ساعت های هوشمند در سال های اخیر اضافه کردن چند نمونه جدید از امکانات است. برای مثال در کنار بهبود باتری و اتصال LTE شاهد مواردی مثل ضربان قلب و مواردی مشابهیم.

درواقع به نظر می رسد یکی از نکات مهم فروش بالای ساعتهای سری 4 اپل، فراوانی ویژگی های مرتبط با سلامتی است که توسط سنسور الکتروکاردیوگرافی (ECG) مطرح شده است. اپل همچنین تلاش می کند تا از ویژگی های ECG خود برای پشتیبانی بیش از 20 کشور جدید از جمله هنگ کنگ، فرانسه، انگلستان و آلمان حمایت کند. ویژگی های دیگری مثل GPS و ردیابی تناسب اندام از دیگر از ویژگی های مورد علاقه خریداران ساعت هوشمند است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 260

به "روزگار خوش ساعت های هوشمند در سال 2019 ، رشد 48 درصدی فروش اپل ، رشد 11 درصدی فروش سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار خوش ساعت های هوشمند در سال 2019 ، رشد 48 درصدی فروش اپل ، رشد 11 درصدی فروش سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید