زمان مذاکره تازه برای نیمکت تیم ملی ایران

به گزارش مجله پیکوشو، تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قط باز هم ناکام ماند. شکست مقابل آمریکا موجب شد تا ایران به دور حذفی جام جهانی صعود نکند و آینده کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی مبهم است. قرارداد او با توافق مهدی تاج برای مدت سه ماه و تا انتها جام جهانی بود و با وجود نقدها گسترده از این سرمربی، دستیار او می گوید فدراسیون میخواهد مذاکرات را دوباره شروع کند.

زمان مذاکره تازه برای نیمکت تیم ملی ایران

راجر دسا، دستیار اول کی روش در جام جهانی قطر اطلاع داد فدراسیون فوتبال در ماه ژانویه میخواهد مذاکرات را از سر بگیرد.

دسا پس از بازگشت به کیپ تاون طی مصاحبه ای گفت: جام جهانی همواره یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربیگری کنم. سه روز به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم، اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم.

در حال حاضر، من اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز آدینه با سوپراسپورت برنامه های تلویزیونی را دنبال خواهیم کرد. بعد از جام جهانی، تا انتها دسامبر به تعطیلات خواهم رفت.

او در ادامه شرح داد: ما [ایران]در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ما همواره آن را بسیار سخت می دیدند. ما هم وقت کافی نداشتیم، چون چند بازیکن ما چند روز مانده به آغاز بازی ها به ما ملحق شده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با پویایی های بسیار متفاوت در مقایسه با سایر مسابقات بود.

تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود، اما این یک تجربه یادگیری مهم برای پسرانی بود که خود را مقابل فوق ستاره های انگلیس در لیگ برتر، ستارگان ایالات متحده آمریکا و در برابر بازیکنانی مانند گرت بیل می دیدند. ما می خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم، اما نتوانستیم از دور گروهی صعود کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2193

به "زمان مذاکره تازه برای نیمکت تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مذاکره تازه برای نیمکت تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید