زیباترین باغ های دنیا (ساخت ویلای مدرن)

به گزارش مجله پیکوشو، برای مدت های طولانی در تاریخ بشر مردم به دو منظور کشاورزی و تزئینی گیاهان مختلف را پرورش می دادند. البته ما فقط در خصوص باغچه های کوچک حیاط شما، که در آن گوجه فرنگی می کارید، صحبت نمی کنیم. باغبانی شاخه ای از هنر است چشم ندازهای زیبای بسیاری در سراسر جهان خلق نموده است. در این مطلب نگاهی داریم به 10 باغ زیبای جهان:

زیباترین باغ های دنیا (ساخت ویلای مدرن)

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

1/ کنروکوئن، کانازاوا، ژاپن

باغبان های ژاپنی در طراحی باغ های خود کوشش می نمایند تا یک منظره ایده آل را در فضایی خاص ایجاد نمایند. کنروکوئن در کانازاوا یکی از برترین نمونه های باغ های ژاپنی است که در طول 200 سال گذشته، از اواسط قرن هجدهم ساخته شده است. در واقع، این یکی از سه باغ بزرگ در ژاپن به همراه کوراکوئن در اوکایاما وکایراکوئن در میتو است.

2/ کیوکن هوف، لیسه، هلند

کیوکن هوف یکی از بزرگ ترین باغ های گل جهان است که زمینی به مساحت 80 هکتار را پوشش می دهد که در آن گیاه را پروش می دهند. در این باغ بزرگ حدود 7 میلیون گیاه وجود دارد که هر سال به هنگام بهار منظره فوق العاده ای از شکوفه های بهاری را به نمایش می گذارد. (این باغ فقط بین ماه های مارچ تا می باز است.) در اینجا شما لاله ها را خواهید دید، گل هایی هلند به خاطر آنها مشهور است.

3/ باغ گیاه شناسی گرمسیری نونگ نوچ، پاتایا، تایلند

در سال 1954 پیسیت و نوگنوچ تنساچا 600 هکتار زمین خریدند تا آن را به باغ میوه تبدیل نمایند. اما بعد تصمیم گرفتند که آنجا را تحت عنوان زمین های حافظت شده به نمایش عموم بگذارند. و در نهایت در سال 1980 آنها درب باغ گرمسیری خود را به روی بازتماشامایندگان گشودند.

4/ باغ های ورسای، ورسای، فرانسه

لیستی بلند از باغ های گشفت آور جهان بدون اشاره به باغ های Château ورسای کامل نخواهد بود. مساحت این باغ حدود 2000 هکتار است و منظره آن فعلی آن به وسیله باغبان آندره لو نتر طراحی شده است، کسی که به وسیله لوئی چهاردهم (پادشاه فرانسه) در سال 1661 برای این کار منصوب شد. سالانه بیش از 6 میلیون بازدید نماینده از این باغ زیبا تماشا می نمایند.

5/ باغ های گیاه شناسی سلطنتی کیو، کیو ، انگلستان

بیش از یک فضای سبز زیبا، کیو یک موسسه پژوهشی بین المللی شناخته شده است که صدها دانشمند و محقق در آنجا مشغول به کارند. در این باغ ها بیش از 40.000 گونه گیاهی و بعلاوه 12 ساختمان تاریخی از جمله خانه ویکتوریا-ارا پالم وجو دارد.

6/ باغ گیاه شناسی بروکلین، نیویورک، نیویورک

اغلب شما نمی توانید یک باغ 52 هکتاری در قلب یک کلان شهر بزرگ پیدا کنید. اما به لطف باغ گیاه شناسی بروکلین، این دقیقا همان چیزی است که شما در نیویورک پیدا خواهید کرد! این باغ برای 200 درخت گیلاس معروفیت دارد.

7/ جاردین ماجورل، مراکش، مراکش

نقاش فرانسوی ژاک مارجورل چهار دهه را صرف باغبانی در باغ اطراف ویلا خود در مراکش کرد. رنگ آبی درخشان بر روی ساختمان ها، گلدان ها، دروازه ها و دیگر بخش های باغ بسیار قابل ملاحضه است. این باغ در سال 1980 به وسیله ایو سنت لورن و پیر برگ خریداری شد.

8/ باغ گیاه شناسی کرستنبوش، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کرستنبوش در سال 1913 تاسیس شد و در دامنه های کوه تیبل واقع شده است. این باغ بزرگ به سازمان گیاهان حفاظت شده آفریقای جنوبی اختصاص دارد.

9/ ویلا د است، تیولی، ایتالیا

ساختمان اصلی این خانه ییلاقی قرن شانزدهم، خود یک شگفتی است. این خانه روبه روی یک باغ باورنکردنی با 51 چشمه است. با توجه به اینکه هرکدام از این چشمه ها فقط بر روی گرانش زمین اجرا شده اند، این یک شاهکار بی نظیر به شمار می رود. بعلاوه منظره تراس الهام بخش طراحی بسیاری از باغ های اروپایی بوده است.

10/ کاخ تابستانی، پکن، چین

کاخ تابستانه ترکیبی از عمارت های تاریخی، معبد ها، پل ها و یک منظره طبیعی زیبا و پر از تپه است که به وسیله یونسکو به عنوان شاهکار طراحی منظره باغ چینی به ثبت رسیده است. کاخ تابستانه در سال 1998 میراث جهانی یونسکو نام گرفت.

منبع: فوت و فن / oyster.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2139

به "زیباترین باغ های دنیا (ساخت ویلای مدرن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین باغ های دنیا (ساخت ویلای مدرن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید