سرمایه گذاری 130میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دولت در سال های گذشته اقدامات خوبی در افزایش زیرساخت های گردشگری استان انجام داده است توضیح داد: با حمایت دولت 130میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در صنعت گردشگری کهگیلویه وبویراحمددر چند سال اخیر سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری 130میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، محمود باقری با بیان این که در سال گذشته یکصد چشمه سرویس بهداشتی در مکان های گردشگری در استان ایجاد شده است گفت: 50 اردوگاه گردشگری نیز در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

باقری ترویج فرهنگ برخورد با گردشگران را از برنامه های ستاد خدمات استان در تعطیلات عید فطر عنوان نمود و اظهار کرد: تعطیلات عید فطر فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ، آداب و رسوم مردم کهگیلویه وبویراحمد به گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد توضیح داد: کنترل ترافیک در مناطق گردشگری توسط نیروی انتظامی،بازدید های نظارتی بر بازار،بازدید نظارتی بهداشت و محیط در مکان های گردشگری باید مورد توجه دستگاهای خدمات رسان در این ایام قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صناع دستی و گردشگری کهکیلویه وبویراحمد از اجرای طرح جامع گردشگری در استان خبرداد و گفت: مجری این طرح یکی از بهترین دانشگاهای کشور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 282

به "سرمایه گذاری 130میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 130میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید