سرمربی مس نوین: دنبال شگفتی سازی نیستیم، نباید توقعات از ما بالا باشد

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی مس نوین کرمان می گوید تیمش برای بازی با پرسپولیس آماده است اما نباید توقعات از این تیم بالا باشد.

سرمربی مس نوین: دنبال شگفتی سازی نیستیم، نباید توقعات از ما بالا باشد

به گزارش خبرنگاران، فرزاد حسین خانی، سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان در نشست خبری پیش از ملاقات با پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: پیش بینی می کردیم در این مرحله به یک تیم لیگ فزونی برخورد کنیم. از این اتفاق خیلی خوشحالیم. باتوجه به روحیه بازیکنان امیدواریم فردا بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. متاسفانه دو بازیکن خوب ما به دلیل دو اخطاره بودن فردا محروم هستند. یک مدافع ما هم مصدوم است. در غیاب این نفرات، بازیکنان دیگر ما کوشش می نمایند تا جای خالی آن ها حس نگردد.

او درباره صحبت های گل محمدی که گفته بود مس نوین در چند بازی اخیرش بسیار خوب نتیجه گرفته است هم اعلام کرد: از آقای گل محمدی که مربی خوب و با دانشی است تشکر می کنم که بازیکنان ما را مورد لطف خودشان قرار دادند. من تجربه این بازی ها را دارم. باتوجه به شرایط بازیکنانم یک بازی خوب را پیش بینی می کنم.

حسین خانی افزود: من در مصاحبه های قبلی ام هم گفتم که به هیچ عنوان به دنبال شگفتی ساز بودن نیستیم ولی دنبال دفاع از کیفیت فوتبال کرمان هستیم. بالای 90 درصد بازیکنان تیم ما بومی هستند. بازیکنانی باکیفیت و خوب. دنبال این هستیم که طرفداران ما از یک بازی خوب بی نصیب نباشند و بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی مس نوین درباره بازیکنانش هم گفت: بازیکنان ما بسیار باکیفیت هستند. نمی توانم بگویم فقط تقصیر مسوولان یا مربیان گذشته است و خود بازیکنان هم در اینکه در این سطح بازی می نمایند بیشترین سهم را دارند. می توانستند با یک هدف گذاری بهتر و کوشش دو چندان در سطح های بالاتری بازی نمایند.

او ادامه داد: ما هیچ بازیکنی را جذب نکردیم که فوتبالش تمام شده باشد. میانگین سنی تیم ما مناسب است و بازیکنان باکیفیتی داریم. ما 27 بازیکن آماده داریم که زمان تعیین کردن ترکیب سخت ترین کار ممکن را داریم. فقط یک بازیکن از جمع ما جدا شد و به یک تیم لیگ یکی رفت. خیلی دوست داشتیم او را حفظ کنیم. این نشان می دهد بازیکنان ما باکیفیت هستند و این را در عمل نشان می دهند. نتایجی که آقای گل محمدی هم به آن ها پرداخته روزبه روز مسوولیت بازیکنان ما را بیشتر می نماید.

حسین خانی درباره شرایط تیمش در لیگ دو هم شرح داد: آغاز خیلی خوبی داشتیم. باتوجه به قرعه کشی بازی های هفته های اول ما با تیم های سخت و صاحب نام بود. تیمی مثل سپیدرود چند بازیکن لیگ فزونی در ترکیبش داشت. ما توانستیم در سه بازی اول نتایج لازم را کسب کنیم. بیش ترین مشکل از ما و خواسته ما از بازیکنان بیش از حد بود. ما برای بردن به زمین می رفتیم و می توانستیم با بازی محافظه کارانه نتایج بهتری بگیریم. بعد از گذشت چهار هفته ناکامی بازیکنان توانستند به شرایط خوب برگردند و نتایج مدنظر ما را کسب نمایند.

سرمربی مس نوین همچنین گفت: امیدوارم مس کرمان هرچه زودتر به سطح اول فوتبال ایران برگردد. جای خالی مس کرمان شدیدا در لیگ برتر حس می گردد.

او درباره این که شاید بازیکنانش برابر پرسپولیس استرس داشته باشند هم اعلام کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم. بعد از بازی هفته قبل سراغ بازی با پرسپولیس رفتیم. نباید توقعات را از مس نوین بالا ببریم. مطمئنا در بحث روحی و روانی صحبت هایی با بازیکنان شده است. مطمئن باشید فردا بازیکنان ما بازی خوبی از خود ارائه می دهند. اگر انگیزه ما تبدیل به احساسات نگردد مطمئنا می توانیم در ادامه لیگ کارهای بزرگی بکنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1563

به "سرمربی مس نوین: دنبال شگفتی سازی نیستیم، نباید توقعات از ما بالا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مس نوین: دنبال شگفتی سازی نیستیم، نباید توقعات از ما بالا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید