سکوت مشکوک یحیی در خصوص ماجرای خبرساز ، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال استعفا می دهد؟

به گزارش مجله پیکوشو، یحیی گل محمدی در روزهای اخیر ترجیح داده در خصوص آینده اش در پرسپولیس صحبتی نکند و واکنشی به شایعات از خود نشان ندهد.

سکوت مشکوک یحیی در خصوص ماجرای خبرساز ، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال استعفا می دهد؟

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در شرایطی فردا به استقبال فینال جام حذفی خواهد رفت که قهرمان لیگ شده و بازیکنان و مربیانش همچنان منتظر دریافت پاداش از باشگاه خود هستند. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده و این ماجرا نگرانی هایی را در این تیم به وجود آورده است. در سوی دیگر مساله عدم ارائه فهرست خرید و تمدید قرارداد با نفراتی که یحیی تمایل به ماندن آنها در تیمش دارد از سوی این مربی به باشگاه خودش ابهامات زیادی را به وجود آورده است. در واقع اصلی ترین عامل برای به وجود آمدن چنین شرایطی در پرسپولیس پافشاری رئیس سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییرات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پیروز در باشگاه پرسپولیس اگرچه از سوی وزارت ورزش اطمینان حاصل نموده که به کارش ادامه دهد اما او خوب می داند که حسین قربان زاده کوشش زیادی دارد تا چند عضو نو مالی به هیات مدیره دو باشگاه سرخابی اضافه نموده و آنها مدیرعامل این دو باشگاه را نیز تعیین نمایند. هرچند خود درویش این شانس را دارد که گزینه منتخب هیات مدیره نو باشگاه پرسپولیس هم باشد.

سکوت یحیی درمورد شایعات

یحیی گل محمدی در روزهای اخیر ترجیح داده در خصوص آینده اش در پرسپولیس صحبتی نکند و واکنشی به شایعات از خود نشان ندهد. شایعات مطرح شده درمورد یحیی این است که او در پی این است که با قهرمان کردن پرسپولیس در جام حذفی از سمت خود در این تیم استعفا داده و به پیشنهادهای دیگر توجه کند. شایعاتی که البته از سوی نزدیکان او تکذیب می گردد و آنها اعتقاد دارند یحیی منتظر است تا تغییرات در هیات مدیره و احتمالا مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام گردد و بعد از آن فهرست خرید و خروجی اش را به باشگاه دهد. به گفته نزدیکان یحیی، او در حمایت از بازیکنانش که هنوز 24 درصد قرارداد و پاداش قهرمانی در لیگ و چند بردشان را دریافت ننموده اند، تصمیم گرفته هیچ اقدامی برای فصل آینده انجام ندهد و تا زمانی هم که این پرداختی ها انجام نگردد او همچنان در این زمینه اقدامی انجام نمی دهد. هرچند یحیی برای تقویت تیمش در فصل آینده ابتدا در پی حفظ ستاره ها و بعد نفرات خارجی خوب در چند پست است. از این رو شاید یکی دو بازیکن داخلی مدنظر او باشند.

هیچ بازیکنی نوتیس به باشگاه نداده

بازیکنان داخلی و خارجی پرسپولیس شاید در این فصل به موقع دریافتی نداشته اند و اکثرا باید تا قبل از اتمام لیگ تسویه حساب می کردند اما با این حال اقدامی برای فسخ قرارداد یکطرفه ننموده اند. در واقع آنها اگر چنین برنامه ای داشتند باید به باشگاه نوتیس داده و بعد از گذشت 10 روز اگر پولی نمی گرفتند اقدام به فسخ یکطرفه می کردند. مشابه این اتفاق را در سال های قبل از سوی بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی در پرسپولیس دیدیم که با وجود داشتن قرارداد فسخ یکطرفه نموده و راهی فوتبال قطر شدند. اما برای این فصل فعلا هیچ بازیکنی از پرسپولیس این کار را انجام نداده است. البته اگر قرار باشد سرخپوشان تا بعد از فینال جام حذفی همچنان منتظر تسویه حساب بمانند هیچ بعید نیست که بعضی از آنها به باشگاه نوتیس داده و خواستار دریافت طلب شان در زمان تعیین شده باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2271

به "سکوت مشکوک یحیی در خصوص ماجرای خبرساز ، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال استعفا می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت مشکوک یحیی در خصوص ماجرای خبرساز ، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال استعفا می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید