تور عمان ارزان قیمت: صادرات ایران به عمان در 6 ماهه سال جاری 67 درصد رشد کرد

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان با اعلام این مطلب که سطح صادرات ایران به عمان در 6 ماه ابتدایی سال به رقم 277 میلیون دلار رسیده است از رشد 67 درصدی صادرات به این کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد.

تور عمان ارزان قیمت: صادرات ایران به عمان در 6 ماهه سال جاری 67 درصد رشد کرد

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

محسن ضرابی، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان در نشست با علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت به تعامل سازنده با سازمان توسعه تجارت و سفارت ایران در مسقط، اشاره نمود و گفت: این تعاملات در شناسایی موانع تجاری دو کشور و ایجاد زیرساخت های موردنیاز موثر بوده و با توجه به همکاری صمیمانه اتاق مشترک با اتاق ایران، دستگاهای اجرایی، دولت مردان ، فعالان مالی و هم منطقه ها آزاد کشور عمان، شاهد رشد 67 درصدی صادرات ایران در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

بر اساس اظهارات این فعال مالی در این مدت مقدار صادرات ایران به عمان به رقم 277 میلیون دلار در مقابل 166 میلیون دلار سال قبل رسیده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و عمان به نقش ترانشیپی بنادر عمان در واردات کالا و مواد اولیه از عمان اشاره و توضیح داد: مقدار واردات ایران از عمان در 6 ماهه نخست امسال با رشد 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو است.

او به حجم مبادلات تجاری ایران و عمان در همین بازه زمانی اشاره نمود و گفت: حجم مبادلات تجاری بین دو کشور معادل 547 میلیون دلار بوده که از رشد 47 درصد حکایت دارد. پیش بینی می گردد این رقم در انتها امسال به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یابد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1857

به "تور عمان ارزان قیمت: صادرات ایران به عمان در 6 ماهه سال جاری 67 درصد رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: صادرات ایران به عمان در 6 ماهه سال جاری 67 درصد رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید