تور قطر: صعود سنگال به جام جهانی با شکست مصر، کی روش ناکام در رسیدن به قطر

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، ملاقات برگشت انتخابی جام جهانی 2022 قطر بین تیم های فوتبال سنگال و مصر در قاره آفریقا برگزار گردید که با پیروزی یک بر صفر میزبان سنگالی در سرانجام 120 دقیقه همراه بود تا با توجه به برد یک بر صفر مصر در بازی رفت، کار به ضربات پنالتی بکشد.

تور قطر: صعود سنگال به جام جهانی با شکست مصر، کی روش ناکام در رسیدن به قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کارلوس کی روش سرمربی مصر که تیمش در دقیقه 4 روی غافلگیری به وسیله بازیکن خودی در دفع توپ دروازه اش باز شد، بازی تدافعی را در ادامه کار در دستور تیمی قرار داد تا بتواند روی ضد حملات دروازه سنگال را باز کند اما پیروز به جبران گل خورده نشد تا ضربات پنالتی تکلیف آخرین تیم صعود نماینده قاره سیاه را تعیین کند.

در حالی که دو تیم در ضربات پنالتی دو ضربه اول خود را از دست دادند، بازیکنان سنگال بودند که توانستند نهایت بهره را از ادامه پنالتی ببرند تا این گونه جواز صعود به جام جهانی 2022 را با فزونی سه بر یک در ضیافت پنالتی ها کسب نمایند.

سنگال در حالی مصر را شکست داد که ملاقات دو تیم در فینال جام ملت های آفریقا نیز با فزونی سنگال در ضربات پنالتی همراه بود.

پیش از این ملاقات نیز غنا با کسب فزونی در دو ملاقات رفت و برگشت مقابل نیجریه توانسته بود مجوز حضور در مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان را کسب کند.

با توجه به صعود سنگال به جام جهانی قطر امیدهای تیم ملی ایران برای حضور در سید دوم جام جهانی قطر نیز از بین رفت تا شاگردان اسکوچیچ در گلدان سوم قرعه کشی این رقابت ها که دوازدهم فروردین در قطر برگزار می گردد قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور قطر: صعود سنگال به جام جهانی با شکست مصر، کی روش ناکام در رسیدن به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: صعود سنگال به جام جهانی با شکست مصر، کی روش ناکام در رسیدن به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید