طرح پنجشنبه های به یادماندنی در هتل لاله سرعین برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، مدیر هتل لاله سرعین گفت: طرح پنجشنبه های به یادماندنی برای خروج گردشگری شهرستان سرعین از حالت تک فصلی در هتل لاله سرعین برگزار می گردد.

طرح پنجشنبه های به یادماندنی در هتل لاله سرعین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، پرویز کمک مدیر هتل لاله سرعین امروز دوشنبه 19 آذر 97 با اعلام این خبر اضافه نمود: هدف ما از اجرای این طرح این است که گردشگری شهر سرعین در فصول سرد سال نیز رونق و پویایی داشته باشد.

او اضافه نمود: کنسرت زنده، پذیرایی متنوع، ارائه بلیط آب درمانی های سرعین به همراه 45درصد تخفیف برای اتاق های هتل از جمله خدمات بسته ویژه این طرح در هتل لاله سرعین در روزهای پنجشنبه هر هفته است.

مدیر هتل لاله سرعین با اشاره به اینکه این طرح تا خاتمه سال ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: حمایت ها و پیگیری های استاندار اردبیل و مدیر کل میراث فرهنگی استان نیز در مورد برگزاری این طرح بسیار مفید و موثر بوده است.

کمک اضافه نمود: ایجاد بسته های مشوق برای گردشگران در فصول سرد سال توسط هتل ها و اقامتگاه های گردشگری استان می تواند فرصتی برای جذب گردشگران از استان های همجوار باشد که باید به این موضوع توجه کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 338

به "طرح پنجشنبه های به یادماندنی در هتل لاله سرعین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پنجشنبه های به یادماندنی در هتل لاله سرعین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید