عاشوری: ملاقات با صنعت نفت یکی از مهمترین بازی های فصل ماست، جدا از کسر 7 امتیاز، از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم

به گزارش مجله پیکوشو، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد آنها در فصل جاری بارها از اشتباهات داوری لطمه خورده اند.

عاشوری: ملاقات با صنعت نفت یکی از مهمترین بازی های فصل ماست، جدا از کسر 7 امتیاز، از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، آنهم برابر تیمی که مدعی جدی قهرمانی بوده و در پنج سال گذشته هم این عنوان را به دست آورده است. مسئله مهم در این بازی اشتباهات داوری بود که نقش مهمی در نتیجه داشت. شما دیدید که گل پرسپولیس با دست به ثمر رسید و کمال کامیابی نیا هم باید اخراج می شد که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: کامیابی نیا آنقدر خطا می کرد که حتی کادر فنی پرسپولیس متوجه این موضوع شد و در نهایت این بازیکن را تعویض کردند. متأسفانه ما در این فصل لطمه شدیدی از اشتباهات داوری خوردیم و جدا از کسر هفت امتیاز، از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم. فوتبال ما واقعاً به تکنولوژی VAR احتیاج دارد تا اینقدر حق تیم هایی مثل گل گهر ضایع نشود.

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص اینکه آیا گل گهر می تواند در این فصل بین سه یا چهار تیم اول جدول قرار بگیرد، توضیح داد: اگر هفت امتیاز را کم نمی کردند الان 36 امتیاز داشتیم و در رده سوم جدول قرار می گرفتیم. با این حال هنوز هم انگیزه ما کم نشده است و کوشش می کنیم تا خوب نتیجه بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

عاشوری راجع به بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: این یکی از مهمترین بازی های فصل برای ماست و احتیاج مبرمی به سه امتیاز آن داریم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. بازی سختی در پیش داریم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2082

به "عاشوری: ملاقات با صنعت نفت یکی از مهمترین بازی های فصل ماست، جدا از کسر 7 امتیاز، از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: ملاقات با صنعت نفت یکی از مهمترین بازی های فصل ماست، جدا از کسر 7 امتیاز، از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید