عرب: تا قرارداد نبندیم، بازیکنان جدید را معرفی نمی کنیم

به گزارش مجله پیکوشو، اسامی اعلام شده در رسانه ها گمانه زنی و اخبار غیررسمی است و فعلا با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده ایم.

عرب: تا قرارداد نبندیم، بازیکنان جدید را معرفی نمی کنیم

برای پرسپولیس که یک سال اخیر را با محرومیت گذرانده، چه اتفاقی مهم از جذب بازیکنان تازه؟ موضوعی که شایعه های زیادی هم درباره اش شنیده ایم اما سرپرست جدید باشگاه هیچکدام را تایید نمی نماید. یک نمونه از آن، توافق با رضا قوچان نژاد است که ایرج عرب درباره اش گفته: آقای برانکو لیستی به ما داده که براساس آن لیست کوشش می کنیم بازیکنان مدنظر او را جذب کنیم. بر همین اساس جلساتی متعددی برگزار کردیم اما هنوز توافق قطعی با هیچ بازیکنی انجام نشده و پس از رسیدن به توافق و امضای قرارداد، به صورت رسمی این نام ها را اعلام خواهیم کرد. اسامی اعلام شده در رسانه ها گمانه زنی و اخبار غیررسمی است و فعلا با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده ایم.

او سپس وضعیت نقل و انتقالات باشگاه را این طور شرح داده است: پرسپولیس با توجه به اقدام های قبلی، از پنج بازیکن جدید در نیم فصل دوم بهره مند است و برای جذب دیگر نفرات طبق درخواست و برنامه سرمربی در حال پیگیری امور هستیم. هر حال جذب بازیکنان مورد نظر در نیم فصل، سخت و سخت است. بازیکنان همگی تحت قرارداد هستند. هم باید رضایت بازیکن جذب گردد و هم رضایت باشگاهی که بازیکن را در اختیار دارد. بعضی اصلا حاضر به از دست دادن بازیکن شان نیستند و بعضی دیگر هم قیمت های بالایی را اعلام می نمایند. به ویژه وقتی که نام پرسپولیس وسط می آید. این موارد، هزینه ها را بالا می برد و ما باید موضوع را مدیریت کنیم. با تمام این اوصاف انتظار داریم در روزهای آینده و حداکثر تا آخر هفته بازیکن جدیدی جذب کنیم.

عرب همچنین لیست مازاد پروفسور را تایید نموده: بله، آقای برانکو همانطور که لیست بازیکنان مدنظرش را به ما داده، لیست بازیکنان مازاد را هم داده است اما قصد رسانه ای کردن این نام ها را نداریم. به طور کلی نام بازیکنان جذب شده و جدا شده را بعد از خاتمه فعالیت مان در نقل و انتقالات اعلام خواهیم کرد.

شایعه بعدی، سفر نمانیده باشگاه به امارات برای مذاکره با بازیکنان خارجی مورد نظر برانکو بوده که سرپرست پرسپولیس تکذیبش نموده است: این موضوع شایعه است. من چنین چیزی را نشنیده ام و خودم هم به چنین سفری نرفته ام. تکذیبیه بعدی به شایعه بازگشت طاهری به عنوان مشاور عرب مربوط می گردد: من چنین چیزی نشنیده ام، با آقای طاهری تماسی نداشته ام و خبری از حضور ایشان در پرسپولیس ندارم.

ایرج عرب در جایی دیگر پرداخت های اخیر باشگاه به پرسپولیسی ها را یادآوری نموده است: از روزی که مسوولیت سرپرستی باشگاه به من سپرده شد، 5،3 میلیارد تومان را به صورت ریالی و 200 هزار دلار به صورت ارزی به تیم پرداخت شده و باشگاه در کوشش است تا باقی مطالبات هم پرداخت گردد. در همین راستا دنبال دریافت باقی پاداش لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون هستیم. البته ما دنبال یک راه چاره امن و کم هزینه هستیم. به هر حال مسائلی وجود دارد که کار را سخت می نماید. پس باید بهترین راه چاره را انتخاب کنیم و تا مجبور نشویم، سراغ روش های پرهزینه نخواهیم رفت. همچنین می خواهیم شرایطی فراهم کنیم که با توجه به مسائل انتقال ارز به کشور، بخشی از تعهدات ارزی باشگاه به صورت مستقیم از محل این پاداش انجام تا منابع مالی باشگاه حفظ گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه اقدام های لازم برای برپایی اردوی قطر در حال اجرا است و برنامه این اردو قطعی شده، حرف هایش را به خاتمه برده است: بعد از نقل و انتقالات دنبال آن هستیم که روی برنامه های جدید و درآمدزایی در باشگاه کار کنیم. برای سر و سامان دادن به مسائل مالی باشگاه به دنبال منابع مالی جدید هستیم و از این رو از افراد حقیقی و حقوقی که برای بهره برداری از پتانسیل های باشگاه و برندینگ جهت ایجاد درآمد طرح ها، ایده ها و پروژه های جدیدی داشته باشند استقبال خواهیم کرد. البته طبیعی است که همیشه موارد مختلفی به باشگاه ارائه می گردد. آنها آنالیز خواهند شد تا بهترین ها با توجه به اولویت ارائه و پیشنهادهایی که وجود دارد، انتخاب شوند. برای این منظور با اسپانسر همکاری خواهیم داشت و امیدواریم با توسعه فعالیت های اقتصادی، شاهد افزایش درآمد باشگاه باشیم.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 182

به "عرب: تا قرارداد نبندیم، بازیکنان جدید را معرفی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: تا قرارداد نبندیم، بازیکنان جدید را معرفی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید