17 میلیون درخواست برای بلیت های جام جهانی

به گزارش مجله پیکوشو، فیفا گفت که تا به امروز 17 میلیون بلیت برای جام جهانی 2022 قطر از سوی طرفداران درخواست شده است..

17 میلیون درخواست برای بلیت های جام جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از فرانس فوتبال، هواداران در سراسر دنیا اشتیاق خود را برای تماشای دیدارهای جام دنیای 2022 ثابت نموده اند و تا به امروز 17 میلیون درخواست برای بلیت های این مسابقات ثبت شده است.

بیشترین تقاضا از کشور میزبان یعنی قطر بوده است. بعلاوه فیفا گفت که درخواست های مردم از آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، هند، مکزیک، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایالات متحده بسیار زیاد بوده است.

از این تعداد 108 هزار نفر درخواست بلیت فینال جام دنیای در قطر را داشتند.

قیمت مناسب ترین بلیت ها فقط برای ساکنان قطر، 40 ریال قطر (11 دلار) خواهد بود. قیمت بلیت در نظر گرفته شده مقرون به صرفه ترین قیمت در جام دنیای از زمان جام دنیای 1986 است.

فیفا میخواهد 500 میلیون دلار از سهم میزبانی و فروش بلیت جام دنیای کسب کند. رزرو اتاق هتل ها، آپارتمان ها و کشتی های مسافرتی به وسیله یک وب سایت اواخر سال جاری در دسترس خواهند بود.

قطر 11 سال است که خود را برای اولین جام دنیای در دنیا عرب و اولین جام دنیای که در زمستان برگزار می گردد، آماده می نماید. این مسابقات به علت گرمای سوزان تابستان در حاشیه خلیج فارس به زمستان منتقل شد. این کشور میلیاردها دلار برای ساخت و سازهای برق آسا شامل هفت ورزشگاه تازه و نوسازی یک ورزشگاه، همه در شعاع 50 کیلومتری از مرکز دوحه، هزینه نموده است.

این کشور کوچک انتظار 1.2 میلیون بازدید کننده را دارد اما از آنجایی که اتاق های هتل کافی ندارد، هزاران هوادار در کشتی های کروز در طول این رویداد اقامت خواهند داشت.

فیفا و سازمان دهندگان نگفته اند که در صورت افزایش مجدد همه گیری کرونا چه خواهند کرد، اما اصرار دارند که برنامه هایی برای شرایط جام دنیای در طول کرونا دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2020

به "17 میلیون درخواست برای بلیت های جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 میلیون درخواست برای بلیت های جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید