عزیزی خادم: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست

به گزارش مجله پیکوشو، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیغام نوروزی صادر کرد.

عزیزی خادم: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پیغامی عید فرخنده نوروز سال 1400 را تبریک گفت.

متن پیغام به توضیح زیر است:

به نام بهار آفرین جان و دنیا

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

(حافظ)

عید فرخنده نوروز و شروع سال نو را در بهار دل انگیز طبیعت، به ایرانیان سراسر دنیا شادباش می گوییم و تقارن خجسته ایام شورانگیز نوروز را با اعیاد مبارک شعبانیه به فال نیک می گیریم. به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و تبعات سنگین آن بر شرایط مالی و اجتماعی، همچنین تداوم همه گیری بیماری کرونا سال و ایام سختی را پشت سر گذاشتیم تا آنجا که رنج ها و آسیب های گوناگونی از جمله تنگ دستی و محرومیت خانواده ها و مردم بزرگوارمان را مشاهده نموده و بعضی عزیزان را از دست دادیم. جای عزیزان و دوستان نازنین سفرنموده ما در کنار سفره سبز هفت سین خالی است. یادشان را گرامی می داریم و برای شان از خدا وند، رحمت و مغفرت طلب می کنیم. همچنین از کادر فداکار درمان که در خط مقدم جبهه سلامت خوش درخشیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

شایسته است به پاس و شکرانه سلامتی و براساس انسان دوستی و مسئولیت اجتماعی، به یاد همه ایرانیان شریف باشیم که به خاطر همه گیری پر خطر کرونا و شرایط تحریم ظالمانه شغل و درآمد خود را از دست داده و یا آسیب های جبران ناپذیر دیگری دیده اند.

عید نوروز، جانِ مرده خاک را زنده، شکوفا و پر ثمر می سازد. چه نیکوست هرکدام از ما برای دیگری، نسیم جان بخش بهاری باشیم و در هر جایگاهی که قرار داریم، به اندازه توان، آسیب دیدگانِ این روزها را کمک رسانیم. فدراسیون فوتبال ایران بر این اعتقاد است عبادت راستین خدا، خدمت به بندگان است و ما در پی آن هستیم که دل ها را خوشحال سازیم. بیاییم در سالِ نو، همه محرومان و نیازمندان، مورد حمایت قرار گیرند و لبخندی از سرِ رضایت روی لبان شان نشانده گردد.

برای ایران و دنیا، سلامتی، صلح، دوستی و پیشرفت آرزو می کنیم .

چو غنچه گرچه فروبستگی است کار دنیا

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

(حافظ)

شهاب الدین عزیزی خادم- نوروز 1400

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1576

به "عزیزی خادم: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید