فروشگاه کتاب چینی آمازون همچنان فعال است

به گزارش مجله پیکوشو، آمازون پیش از این اعلام نموده بود فروشگاه های واسطه خود را در چین تعطیل نموده است ولی همچنان به طور مستقیم به فروش کتاب در این کشور ادامه خواهد داد.

فروشگاه کتاب چینی آمازون همچنان فعال است

به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از گودایریدر، شرکت فروشگاه های آنلاین کتاب آمازون اعلام نموده است که همچنان به فروش کتاب در کشور چین ادامه خواهد داد. این شرکت پیش از این در خبری گفته بود فروشگاه های محلی و واسطه خود را در کشور چین تعطیل خواهد نمود.

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا یکی از بازارهای اصلی محصولات خود را در کشور چین تعطیل نموده است ولی همچنان به تجارت کتاب در این کشور ادامه می دهد. مسئولان آمازون گفتند فروش کتاب خوان کیندل این شرکت طبق روال سابق خواهد بود.

با تور چین سفر کنید.

بر اساس سیاست های جدید آمازون خریداران چینی می توانند محصولات مورد احتیاج خود را به طور مستقیم از کشورهای آمریکا، انگلیس، دانمارک و ژاپن سفارش دهند ولی همچنان می توانند به وسیله کتابخوان خود کتاب خریداری نمایند.

آمازون گفته است وب سایت نسخه چینی خود را (Amazon.cn) فعال نگه خواهد داشت و کاربران چینی می توانند به طور مستقیم از این طریق کتاب های خود را سفارش دهند. کتابفروشی آنلاین کتابخوان کیندل چینی (Migu X) نیز یکی از روش های دیگر فروش کتاب آمازون در چین محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 226

به "فروشگاه کتاب چینی آمازون همچنان فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه کتاب چینی آمازون همچنان فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید