مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد

به گزارش مجله پیکوشو، رئال مادرید میخواهد بیش از 108 میلیون پوند (133 میلیون دلار) برای امضای قرارداد جود بلینگهام صرف کند، زیرا دوران جابجایی به سرانجام خود نزدیک می گردد.

مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، قدم بعدی بلینگهام تقریبا تایید شده است و انتظار می رود رئال مادرید ظرف هفته آینده جذب هافبک 19 ساله انگلیسی را اعلام کند. مادرید برای خدمات بلینگهام مبلغ تضمینی 87 میلیون پوند (107.4 میلیون دلار) پرداخت می نماید و 21 میلیون پوند (26 میلیون دلار) اضافه ای در قرارداد گنجانده شده است که کل بسته را به حدود 108 میلیون پوند (133 دلار) می رساند.

پرداختی های بیشتر مربوط به عملکرد هر فصل بین 1.75 میلیون پوند (2.1 میلیون دلار) تا 3.5 میلیون پوند (4.3 میلیون دلار) خواهد بود و به تعداد بازی ها و گل های ثبت شده بلینگهام و بعلاوه موفقیت تیم در مسابقات لیگ و جام حذفی بستگی دارد.

منابع اسپانیایی گزارش می دهند که دستمزد هفتگی بلینگهام بیشتر از دستمزد پردرآمدترین های باشگاه نخواهد بود، اما افزایش مبلغ قرارداد در سال های 2025 و 2026 او را به این مبالغ نزدیک تر می نماید. مادرید در این فصل 14 بار تحلیلگران را برای تماشای بازی های او فرستاده و از آنها خواسته است هر بازی او برای دورتموند را آنالیز نمایند.

بلینگهام همچنان از درام دلخراش روز پایانی بوندسلیگا در روز شنبه که دورتموند پس از تساوی 2-2 مقابل ماینتس، قهرمانی را به علت اختلاف گل از دست داد، ناراحت است. از سوی دیگر مادرید در پی کسب مقام دوم لالیگاست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2270

به "مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید