مدیرعامل موقت پارس جنوبی: مسائل تیم تا هفته آینده حل می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از حل مسائل تیم فوتبال این باشگاه تا هفته آینده اطلاع داد.

مدیرعامل موقت پارس جنوبی: مسائل تیم تا هفته آینده حل می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مراد مرادی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی ضمن قدردانی از پیگیری های طرفداران و تمجید از دلسوزی آنها درباره مسائل اقتصادی باشگاه اعلام کرد: با پیگیری پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و طی دستور کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، طی روزهای آینده مبلغی از طرف شرکت پتروشیمی آریاساسول جهت برطرف مسائل جاری تیم فوتبال پارس، اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: برطرف مسائل موقت باشگاه و حضوری قدرتمند در مسابقات آینده از مهمترین برنامه های ماست و با وجود تمامی فشارها و موانع، با جدیت تمام پیگیر برطرف کامل نگرانی طرفداران هستیم.

مدیرعامل موقت پارس جنوبی با قدردانی از صبوری سرمربی، کادر فنی و اجرایی و بازیکنان تیم گفت: مسائل تیم در این روزها بسیار زیاد است که خدا را شکر با پیگیری های سیدپیروز موسوی، دستورات خوب کرباسیان و همراهی مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول توانستیم به نتایج خوبی دست یابیم و تا اوایل هفته آینده، مبلغی جهت برطرف مسائل جاری به این امر اختصاص پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 683

به "مدیرعامل موقت پارس جنوبی: مسائل تیم تا هفته آینده حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل موقت پارس جنوبی: مسائل تیم تا هفته آینده حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید