مرادی: خبرگزاری پانا به صورت حرفه ای و دانش آموز محور فعالیت می کند

به گزارش مجله پیکوشو، تهران (پانا) - سردبیر خبرگزاری پانا یکی از رسالت های خبرگزاری پانا را تربیت دانش آموز خبرنگار دانست و بر رسیدن به جایگاه واقعی این خبرگزاری تاکید کرد.

مرادی: خبرگزاری پانا به صورت حرفه ای و دانش آموز محور فعالیت می کند

فرشته مرادی در بخش بعدازظهر نشست هم اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان که باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گشت ضمن بیان گزارشی از فعالیت های خبرگزاری پانا اظهار کرد: رویکرد ما در خبرگزاری پانا تولیدمحور است و بر سهمیه استان ها نیز در این خصوص توجه ویژه شده است. پانا با توجه به سابقه 15 ساله خود هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی استان ها را بازوی توانمند پانا دانست و با بیان اینکه ما در پانا بر نگاه حرفه ای و تخصصی دانش آموز محور تاکید داریم افزود: در اجرایی کردن بسته تحولی پانا نیاز داریم مدرسان انگیزه کافی داشته باشند. در بحث دانش آموز خبرنگار نیز بر جذب و نگهداری این طیف همت ویژه گماشته شود.

سردبیر خبرگزاری پانا یکی از رسالت های خبرگزاری پانا را تربیت دانش آموز خبرنگار دانست و از استان ها خواست بر بحث آموزش و پرورش تاکید ویژه داشته باشند.

مرادی گفت: ما ماموریت های جدید خبری برای استان ها داریم که نیازمند کمک روسای استان ها هستیم همچنین برای رسیدن به جایگاه ویژه برای خبرگزاری پانا، نیازمند کمک استان ها خواهیم بود.

وی در انتها گفت: در مطبوعات کار خبر جز مشاغل سخت محسوب می شود که نیازمند امنیت کاری در این زمینه برای رابطین استانی پانا هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1516

به "مرادی: خبرگزاری پانا به صورت حرفه ای و دانش آموز محور فعالیت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: خبرگزاری پانا به صورت حرفه ای و دانش آموز محور فعالیت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید