مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

به گزارش مجله پیکوشو، خبرگزاری خبرنگاران-در این مراسم مهندس سهرابی به عنوان مدیر جدید حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی گردید.

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛با حضور مدیرکل حراست شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و معاونین و مدیران این شرکت مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برگزار گردید.

مهندس اشرفی مدیرکل حراست شهرداری تبریز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و تقدیر و تشکر از کوشش تمامی همکاران شرکت واحد در ارائه خدمات به شهروندان گفت :میزان تاثیر و نقش انسانها در جامعه باید به سمت ایفای نقش مثبت و سازنده باشد و در این میان دیدگاه صیانتی حراست به سالم سازی محیط یاری می کند و ایجاد فضای سالم باعث رشد انگیزه های کاری و اعتماد عمومی می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: نقش حراست در سازمانها همواره در کنار کارکنان و بعنوان دوست صمیمی تمامی واحدهای سازمانها جهت صیانت از حقوق عامه و بیت المال بوده است و در این بین هم نگاه مثبت توام با حساسیت نسبت به انجام درست و صحیح امورات و حل مسایل وجود دارد.

مدیر کل حراست شهرداری کلانشهر تبریز در انتها توضیح داد: اجازه ندهیم با اشتباهات بعضی که عمداً یا سهواً دچار پاره ای مسائل می گردند نگاه شهروندان به کل خدمات و کوششهای شبانه روزی تغییر یابد و باید از اشتباهات و تخلفات پیشگیری کرد و برای ایجاد فضایی سالم تر کوشش نمود.

پیش از سخنان مدیر کل حراست شهرداری تبریز ، مهندس غنی زاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز خدمت همه پاسداران و جانبازان کشور گفت : شرکت واحد بعنوان مهمترین سیستم حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز وظیفه سنگینی در خدمات رسانی به شهروندان بر عهده دارد ولی خوشبختانه با وجود نیروهای زحمتکش این شرکت در شرایط مالی و کرونایی با تمام توان فعالیت می کند .

وی در ادامه از کوشش نیروهای حراست در انجام وظایف محوله تقدیر کرده و حراست را یکی از مجموعه های متعهد و متدین و اثرگذار در جهت بالندگی سیستم و سالم سازی محیط کاری ،ایجاد امنیت و حفظ ارزش های کاری در ادارات و سازمان ها دانست و از فعالیتهای مهندس اروج زاده تقدیر و تشکر و آروزی توفیق برای مهندس سهرابی در پست جدید داشتند .

در این مراسم از خدمات مهندس اروج زاده مدیر سابق حراست تقدیر و مهندس سهرابی به عنوان مدیر جدید حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی شدند.

شایان ذکر است در انتها این مراسم مهندس اشرفی مدیر کل حراست شهرداری کلانشهر تبریز و هیئت همراه از مرکز کنترل هوشمند و مرکز پیغام این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفتند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1569

به "مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید