معرفی تفریحات آبی در کیش

به گزارش مجله پیکوشو، وقتی فصل تابستان می رسد، بهترین تفریح، تفریحات آبی است. تفریحات آبی از شنا گرفته تا جت اسکی و حتی چتر پاراسل همگی به غلبه بر گرمای شدید تابستان یاری می نمایند. علاوه بر این شور و نشاط فوق العاده ای را برای انسان به ارمغان می آورند. البته به جز شنا در استخر و یا حضور در پارک های آبی، تنها شهرهای ساحلی مثل شهرهای شمالی و شهرهای جنوبی حاشیه خلیج فارس و دریای عمان از چنین امکاناتی بهره مند هستند.

معرفی تفریحات آبی در کیش

خبرنگاران | سرویس گردشگری - یکی از جذابیت های سفر به جزیره کیش نیز همین جذابیت تفریحات آبی در این جزیره است. تفریحات آبی فوق العاده پیشرفته ای در سواحل گوناگون جزیره زیبای کیش واقع شده است که چه در فصل تابستان و چه در فصل های دیگر، علاقه مندان را به سمت خود جذب می نماید. تفریحات آبی کیش لحظات فراموش نشدنی در تور کیش را برای زن و مرد و کودک و بزرگسال ایجاد می نماید. البته تعیین است که بعضی از تفریحات آبی مناسب همه سنین نیست و باید به این موضوع توجه گردد.

در ادامه به معرفی کوتاه بعضی از تفریحات آبی در کیش می پردازیم که می تواند برای شما در سفر با تور لحظه آخری کیش جذابیت داشته باشد.

جت اسکی

شاید یکی از جذاب ترین تفریحات یا بهتر است بگوییم ورزش های آبی، جت اسکی است. هرچند استفاده از جت اسکی برای لذت بردن از اوج هیجان این وسیله احتیاج به مهارت دارد؛ اما اگر دفعه اولی باشد که در تور کیش می خواهید جت اسکی را امتحان کنید مطمئن باشید که خیلی زود به آن مسلط خواهید شد. جت اسکی لذت حرکت سریع آن هم با دستان خودتان را در آب های زیبای جزیره کیش فراهم می سازد.

شاتل

شاتل یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی است که می توانید در تور کیش تجربه کنید. یک قایق بادی که توسط یک قایق دیگر روی سطح آب کشیده می گردد و تکان های شدید آن باعث انتقال هیجان و انرژی به شما خواهد شد. بهتر است برای پرت نشدن به درون آب، دستگیره های تعبیه شده بر روی قایق را محکم بگیرید. عموما شاتل سطح مقطعی دایره ای شکل دارد و به همین علت حرکت آن قانون خاصی ندارد؛ اما احتمال وارونه شدن آن کم است!

شاتل از جمله ورزش هایی است که برای بچه ها توصیه نمی گردد. همچنین بزرگسالانی که بیماری های قلبی دارند و یا کمر و پایشان دچار مشکل است، نباید سوار شاتل شوند.

بنانا

یکی دیگر از تفریحات جذابی که می توانید در تور کیش تجربه کنید؛ بنانا است. اسم این تفریح آبی به علت طرح موزی شکل این قایق چند نفره است. بنانا شباهت زیادی به شاتل دارد و توسط یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می گردد. تفاوت بنانا با شاتل در این است که بنانا با توجه به حالا کشیده ای که دارد، دقیقا پشت سر قایق بر روی آب حرکت می نماید. بهتر است قبل از سوار شدن به بنانا حتما وسایلی مثل گوشی موبایل و یا پول نقد خود را به همراهانتان تحویل دهید؛ چرا که احتمال وارونه شدن بنانا به ویزه وقتی که قایق کشنده دور می زند بسیار زیاد است. البته نگران نباشید در سواحل کیش شما از بهترین جلیقه های نجات استفاده می کنید و هیچ مسئله ای جز خیس شدن برایتان پیش نمی آید.

چتر پاراسل

پرواز بر فراز دریا آن هم با چتر لذت فوق العاده ای دارد. این لذت آن هم در پهنای خلیج زیبای فارس وقتی در جزیره هیجان انگیز کیش باشد، له مراتب بیشتر خواهد بود. در تور ارزان کیش می توانید با مراجعه به بعضی از کلوپ های دریایی، لذت پرواز با چتر پاراسل را تجربه نمایید. البته توجه کنید که همه کلوپ های دریایی و پارک های ساحلی در کیش، چتر پاراسل ندارند و باید قبل از مراجعه در این زمینه حتما اطلاعات لازم را داشته باشید.

دیگر تفریحات آبی

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، تفریحات متنوع دیگری نیز در تور کیش برای شما مهیا است که می توانید با توجه به بودجه و علایق خود آن ها را انتخاب کنید. برای مثال غواصی از جمله لذت بخش ترین تفریحاتی است که در جزیره کیش برای شما مهیا شده است. همچنین فلای برد و اسکوتر زیر دریایی نیز از جمله تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش است که در کنار کیبل اسکی یا همان اسکی روی آب، می تواند گزینه خوبی برای تفریح در تور کیش باشد.برای لذت بردن از سفر به کیش و انتخاب تور مسافرتی مقرون به صرفه از سایت گردشگری لست تورز بازدید نمائید.

منبع: setare.com
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1486

به "معرفی تفریحات آبی در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تفریحات آبی در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید