منتفی شدن انتقال دانشگاه خواجه نصیر به ساصد

به گزارش مجله پیکوشو، شهردار منطقه 13 از منتفی شدن انتقال دانشکده های دانشگاه خواجه نصیر به زمین های سازمان صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران (ساصد) اطلاع داد.

منتفی شدن انتقال دانشگاه خواجه نصیر به ساصد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مرتضی رحمان زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط احتمال تجمیع دانشگاه خواجه نصیر در پادگان نیروی هوایی گفت: دانشگاه خواجه نصیر برنامه ای در خصوص تجمیع دانشکده های خود در زمین های ساصد داشت و توافقاتی نیز با وزارت دفاع در خصوص تملک این اراضی انجام داده بود.

وی با بیان اینکه در همان جلسات ابتدا صراحتا اعلام کردیم که این مجموعه 16 هکتاری دارای فضای سبز است و با توجه به پهنه بندی امکان اینکه فضاهای دیگر در آن بسازند، غیر ممکن است، اضافه نمود: از سویی دیگر شهردار تهران در جلسه هیات دولت با وزاری دفاع و علوم در خصوص اراضی ساصد صحبت نموده و آنها متقاعد شدند تا در خصوص زمین های ساصد وارد نشوند و این موضوع منتفی شده است.

رحمان زاده با اشاره به اینکه رایزنی های شهرداری با وزارت دفاع برای پیاده کردن سناریویی مشابه پادگان 06 شروع شده است، گفت: مجموعه ساصد 18هکتار بود که دو هکتار آن در طرح ایجاد بزرگراه اما علی (ع) صرف شد و حال این 16هکتار باقی مانده، در صورتی که به عرصه عمومی تبدیل گردد، می تواند نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز منطقه ایفا نماید.

به گزارش خبرنگاران،سازمان صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران با نام اختصاری ساصد در زمینه طراحی و فراوری تجهیزات نظامی برای نیروهای مسلح ایران فعالیت می نماید که این پادگان 16هکتاری در منطقه 13 و در خیابان پیروزی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1138

به "منتفی شدن انتقال دانشگاه خواجه نصیر به ساصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتفی شدن انتقال دانشگاه خواجه نصیر به ساصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید