بازسازی منزل: مژده به دوست داران مکس پین: بازسازی گیم مکس پین یک و دو

به گزارش مجله پیکوشو، خبر خوبی از شرکت Remedy Entertainment منتشر شده. این شرکت دوباره سراغ مکس پین Max Payne رفته و ری مستر یا بازسازی کامل از قسمت یک و دو این بازی اکشن در راه است.

بازسازی منزل: مژده به دوست داران مکس پین: بازسازی گیم مکس پین یک و دو

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خبر روز چهارشنبه در قالب یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شد که بر اساس آن Remedy، سازندگان سریال، و بعلاوه Rockstar Games، دارنده حقوق فعلی گیم برای این بازسازی با هم همکاری خواهند کرد.

Rockstar سرمایه گذاری ساخت ریمستر Max Payne و Max Payne 2: The Fall of Max Payne است و بازسازی به صورت یک بسته واحد عرضه خواهد شد.

هر دو بازی با استفاده از موتور بازی سازی اختصاصی Northlight که اخیراً در بازی سال Control استفاده شده، بازسازی خواهند شد.

علاوه بر عرضه برای پی سی، نسخه Xbox Series X/S و PlayStation 5 آن هم وارد بازار خواهد شد

هیچ تاریخی برای عرضه بازی اعلام نشده است و طبق بیانیه مطبوعاتی این پروژه در حال حاضر در مرحله توسعه مفهومی است.

Remedy هنوز معین نکرده است که آیا گیم پلی یا دیالوگ های هر یک از بازی ها متناسب با گذشت این همه زمان، تغییر پیدا خواهند کرد یا نه.

این بازی برای بسیاری از ماها خاطره انگیز است، وقتی به یاد زمان گلوله که برگرفته از فیلم هایی مانند ماتریکس بود، می افتیم و بار اولی که گیم را بی وقفه بازی می کردیم و مراحلش را پشت سر می گذاریم، خیلی چیزها جلوی چشممان زنده می گردد.

مکس پین در گیم، یک کارآگاه پلیس شهر نیویورک است که پس از کشته شدن خانواده اش، تصمیم می گیرد، انتقام بگیرد. قسمت اول و دوم این مجموعه به وسیله سم لیک نوشته شده است، در حالی که Max Payne 3 عمدتا به وسیله دن هاوسر از Rockstar Games نوشته شده بود.

اولین بازی از این سری، Max Payne، در سال 2001 برای پی سی و در سال 2002 برای پلی استیشن 2، ایکس باکس و اپل مکینتاش منتشر شد.

دنباله ای با عنوان Max Payne 2: The Fall of Max Payne در سال 2003 برای PlayStation 2، Xbox و پی سی منتشر شد.

در سال 2008، یک فیلم اقتباسی آزادانه بر اساس بازی اصلی با عنوان مکس پین منتشر شد که مارک والبرگ و میلا کونیس به ترتیب در نقش های مکس پین و مونا ساکس بازی کردند.

Max Payne 3 به وسیله Rockstar Studios توسعه یافت و در 15 مه 2012 برای PlayStation 3 و Xbox 360 و در 1 ژوئن 2012 برای پی سی منتشر شد.

موسیقی متن یا ساندترک مکس پین:

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2067

به "بازسازی منزل: مژده به دوست داران مکس پین: بازسازی گیم مکس پین یک و دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: مژده به دوست داران مکس پین: بازسازی گیم مکس پین یک و دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید