نامزدی گورکن برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره آستین

به گزارش مجله پیکوشو، گورکن نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین آمریکا شد.

نامزدی گورکن برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره آستین

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان پس از حضور در جشنواره فیلم شانگ های این بار به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش اصلی بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین آمریکا با هفت فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره فیلم آستین معروف به جشنواره فیلمنامه نویسان دنیاست که از سال 1994 میلادی پایه گذاری شده و هر ساله از نویسندگان برجسته سینمایی تجلیل می نماید. تمرکز این جشنواره بر مشارکت سازنده و خلاقانه نویسندگان و فیلمنامه نویسان در صنعت سینماست و آن را گردهمایی اصلی فیلم نامه نویسان سینما لقب داده اند.

گورکن هفته آینده نیز در بخش اصلی پنجمین جشنواره کینه نوای مقدونیه برای کسب جایزه عظیم این جشنواره با فیلم دیگر رقابت خواهد نمود. سال جاری این رویداد سینمایی به ریاست کریستف زانوسی فیلمساز لهستانی برگزار می گردد.

در فیلم سینمایی گورکن بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش ایفای نقش نموده اند.

بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین از 22 تا 29 اکتبر 2020 (1 تا 8 آبان ماه 99) در شهر آستین ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1293

به "نامزدی گورکن برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره آستین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدی گورکن برای دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره آستین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید