نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد

به گزارش مجله پیکوشو، نخستین تصاویر هنری منتشر شده از سریال خاندان اژدهایان دو اژدهای بزرگ الجثه را نشان می دهند. در مجموعه بازی تاج و تخت تنها سه اژدها وجود داشت، اما HBO این فرصت را دارد تا در سریال جدید خود چندین و چند اژدهای جدید را به تصویر بکشد و دوست داران خاندان تارگرین را سر شوق آورد.

نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد

نبردهای بزرگ، جلوه های ویژه چشم گیر و به خصوص اژدهایان دنریس تارگرین از اصلی ترین دلایل محبوبیت بازی تاج و تخت در میان عموم مردم بودند. به همین خاطر شبکه HBO تصمیم گرفته است نخستین پیش درآمد این سریال با تمرکز بر خاندان تارگرین، اژدهایان و کتاب آتش و خون ساخته گردد. حالا نخستین تصاویر هنری از سریال خاندان اژدهایان منتشر شده که دو اژدهای غول پیکر را به نمایش می گذارند.

  • پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت سال 2022 پخش خواهد شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، فیلم برداری این مجموعه در اوایل سال 2021 شروع خواهد شد و در سال 2022 باید شاهد شروع پخش آن باشیم.

میگل ساپوچنیک آرژانتینی برای کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر از فصل نخست خاندان اژدهایان انتخاب شده است. او پیش از این به عنوان کارگردان چند قسمت از بازی تاج و تخت با HBO همکاری داشته است. همچنین رایان کندال به خاطر ساخت سریال کلونی شناخته می گردد، وظیفه نوشتن فیلم نامه نخستین پیش درآمد بازی تاج و تخت را برعهده دارد.

داستان سریال خاندان اژدهایان حدود 300 سال پیش از شروع سریال اصلی رقم می خورد و مطابق کتاب آتش و خون نوشته جرج آر. آر. مارتین چگونگی افول خاندان تارگریان را نشان می دهد. این طور که پیداست تیم سازنده سریال خاندان اژدهایان در حال انتخاب بازیگران مد نظرش است و فعلا تمرکز آن ها روی یافتن بازیگران اصلی زن سریال و به خصوص بازیگران نقش رینیرا تارگرین و الیسنت های تاور است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1379

به "نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید