نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا سرانجام اردیبهشت 1402

به گزارش مجله پیکوشو، میراث آریا/ براساس اخبار منتشر شده، نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا سرانجام اردیبهشت 1402 صورت می گیرد.

نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا سرانجام اردیبهشت 1402

محمد جواد ساوری در جلسه آنالیز ظرفیت های گردشگری بخش بهاران شهرستان گرگان که در دفتر امام آدینه بخش بهاران در شهر سرخنکلاته برگزار گردید، گفت: توضیح خدمات در نظر گرفته شده در طرح اولیه پارک جنگلی برای واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی مناسب نبود و بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در این طرح نداشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این طرح اصلاح شده و امیدواریم تا خاتمه اردیبهشت 1402 این طرح مورد تائید قرار گیرد. در این طرح اصلاحی ظرفیت های دیگری به توضیح خدمات این طرح افزوده شد تا برای سرمایه گذاران بخش خصوصی رغبت ایجاد گردد.

او بیان نمود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به هیچ وجه قصد مالکیت پارک جنگلی قرق را نداشته و تأسیساتی که در پروژه موزه میراث روستایی گلستان در حال ایجاد است، فقط زیرساختی بوده و در راستای مهیا کردن زیرساختهای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2239

به "نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا سرانجام اردیبهشت 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایی شدن طرح پارک جنگلی قرق تا سرانجام اردیبهشت 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید