هتل نایس ایروان؛ اقامتگاهی میان رده در کنار جاذبه های دیدنی شهر (تور ارزان ارمنستان)

به گزارش مجله پیکوشو، هتل میان رده نایس در شهر ایروان واقع شده است. هتل نایس در مرکز این شهر واقع شده و به علت دارا بودن امکانات و خدمات رفاهی مناسب و نزدیکی به مراکز تجاری و سرگرم کننده در طول سال از مسافران زیادی استقبال نموده و اقامتی خوش و به یاد ماندنی برایشان رقم می زند.

هتل نایس ایروان؛ اقامتگاهی میان رده در کنار جاذبه های دیدنی شهر (تور ارزان ارمنستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

با انتخاب این هتل می توانید اقامتی همراه با آرامش را در برترین امکانات و کیفیت تجربه کنید. بعلاوه با اقامت در هتل Nice Hotel Yerevan می توانید در عرض 7 دقیقه پیاده روی از موزه تاریخ ایروان بازدید کنید.

بعلاوه میدان جمهوری با 2.6 کیلومتر جزو جاهای دیدنی در این شهر به شمار می رود. بعلاوه موقعیت قرارگیری این هتل به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه قطار واقع شده و دسترسی به سایر شهرهای ارمنستان نیز از ین طریق امکان پذیر است. علاوه بر این ها، ترانسفر رفت وبرگشت به فرودگاه در این هتل دایر بوده و مسافران در هر ساعتی نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایند، دسترسی به هتل برایشان مقدور خواهد بود.

امکانات عمومی هتل نایس ایروان

از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ رایگان اشاره نمود، بعلاوه بخش پذیرش به صورت شبانه روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. اینترنت وای فای بوده و در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی این هتل انجام می گیرند. بخش مربوط به تور گردشگری در این هتل دایر بوده و مسافران را با جاذبه های دیدنی و تاریخی آشنا می نمایند.

برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می توانید سوار آسانسور شوید و از این جهت مسافرانی که مسائل جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت در هر طبقه از این هتل می توانند اتاق رزرو نمایند. پرسنل هتل Nice Hotel Yerevan با خوش رویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و همگی به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند. با توجه به قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع بوده و میهمانان باید این مورد را رعایت نمایند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

در هتل نایس 15 واحد اقامتی وجود دارد که انواع این اتاق ها عبارت اند از اتاق دوبل یا توئین دلوکس، اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق توئین و دوبل لاکچری. اتاق های موجود در این هتل به طور روزانه نظافت می شوند. بعلاوه به علت دایر بودن روم سرویس می توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه می توان به حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، تلویزیون، کاناپه تخت شو، روم سرویس، بطری آب، کمد لباس، یخچال اشاره نمود. استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Nice Hotel Yerevan ممنوع اعلام شده است. اقامت برای بچه ها زیر 7 سال در این هتل رایگان است و در صورت درخواست تخت اضافه می توانید به مسئول مربوطه اطلاع دهید.

رستوران هتل

در هتل نایس رستوران دایر شده و میهمانان انواع غذاها را می توانند در زمان وعده های غذایی مختلف سفارش داده و نوش جان نمایند. بعلاوه بخشی به عنوان کافی شاپ بوده و انواع نوشیدنی ها قابل سفارش است.

فاصله هتل نایس ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان جمهوری: 2.5 کیلومتر

فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: 3.4 کیلومتر

فاصله تا پارک عشاق: 4.3 کیلومتر

فاصله تا کاسکاد ایروان: 4.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2165

به "هتل نایس ایروان؛ اقامتگاهی میان رده در کنار جاذبه های دیدنی شهر (تور ارزان ارمنستان)" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل نایس ایروان؛ اقامتگاهی میان رده در کنار جاذبه های دیدنی شهر (تور ارزان ارمنستان)" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نایس ایروان؛ اقامتگاهی میان رده در کنار جاذبه های دیدنی شهر (تور ارزان ارمنستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید