شرایط جاده ها امروز جمعه 28 آذر 99؛ برف و باران در جاده های 9 استان

به گزارش مجله پیکوشو، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های 9 استان کشور خبر داد.

شرایط جاده ها امروز جمعه 28 آذر 99؛ برف و باران در جاده های 9 استان

سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه با ایسنا، درباره شرایط جوی جاده های کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور های استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری هستیم و بارش باران نیز در برخی از محور های استان های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

وی افزود: در محور هایی که با بارش برف و باران روبروست، علاوه بر لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب عامل بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات است.

شیرانی ترافیک در جاده های کشور را نیز روان و بدون گره ترافیکی گفت و گفت: محور های شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و محور ساحلی بندرریگ - شیف - در بوشهر تا اطلاع بعدی مسدود است. در کیلومتر 10 محور قزوین - همدان نیز تا اطلاع بعدی تردد از لاین روبروی محور و به صورت دوطرفه انجام می شود.

وی محور های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال را نیز دارای انسداد فصلی گفت و گفت که به دلیل بارش سنگین برف، این محور ها تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1415

به "شرایط جاده ها امروز جمعه 28 آذر 99؛ برف و باران در جاده های 9 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جاده ها امروز جمعه 28 آذر 99؛ برف و باران در جاده های 9 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید