پالاسو؛ شاسی بلند چینی درشت اندام بازار ایران!

به گزارش مجله پیکوشو، در ادامه موج واردات خودروهای چینی نو به ایران، نام شاسی بلند پالاسو از دانگ فنگ نیز مطرح شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، پالاسو مخصوصا در قسمت سقف و ستون دوم به بعد ظاهری عجیب دارد و دقیقا مخاطب ایرانی را به یاد نیسان رونیز می اندازد.

پالاسو؛ شاسی بلند چینی درشت اندام بازار ایران!

به گزارش عصر ایران، خوب این شباهت چندان عجیب هم نیست زیرا دانگ فنگ ارتباط و همکاری طولانی مدتی با گروه نیسان دارد و از پالاسو به عنوان نیسان ناوارا چینی نام می برند.

دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و بعلاوه ماجراجویی در سفر باشد.

مدل نو پالاسو میزبان بروزرسانی هایی در قسمت هدلایت و جلوپنجره است.

کابین نیز طراحی مجذوب کنندهی برای این کلاس دارد. نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم تفریح در مقدار 9 اینچی و بعلاوه سیستم تهویه نو از جمله تغییرات شاخص کابین هستند.

در بخش پیشرانه از تپنده 4 سیلندر توربوشارژ 2 لیتری با 228 اسب بخار خروجی و گشتاور 360 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک قابل سفارش است.

شاسی مستقل و دو دیفرانسیل از دیگر ویژگی های شاخص دانگ فنگ پالاسو است که آن را برای آفرودرها نیز به گزینه ای مجذوب کننده تبدیل می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2231

به "پالاسو؛ شاسی بلند چینی درشت اندام بازار ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالاسو؛ شاسی بلند چینی درشت اندام بازار ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید