پرسپولیس با بازیکن برزیلی به بن بست رسید، جونیور در آستانه اخراج

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیروز به پیروزی پنج بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر شد که جونیور برانداو جایی در ترکیب این تیم نداشت.

پرسپولیس با بازیکن برزیلی به بن بست رسید، جونیور در آستانه اخراج

مهاجم برزیلی سرخپوشان پایتخت که در اکثر بازی های این تیم به عنوان زوج علی علیپور در خط حمله حضور داشت از ترکیب پرسپولیس بیرون ماند تا با توجه به عملکرد قابل قبول امید عالیشاه شانس کمی برای بازگشت به ترکیب اصلی داشته باشد.

عملکرد ضعیف جونیور که باعث شده تا گابریل کالدرون نیز دست از فرصت دادن به او بردارد و شرایط جدیدی را برای این بازیکن ایجاد کند.

جونیور به دلیل عدم موفقیت در ترکیب پرسپولیس در آستانه خروج از لیست این تیم در نیم فصل قرار گرفته است. به نظر می رسد کالدرون نیز مسئله ای با رفتن جونیور و جذب یک مهاجم دیگر در نیم فصل ندارد تا دست مدیران باشگاه را برای توافق با این بازیکن باز بگذارد.

قرارداد این بازیکن برای یک فصل 550 هزار یورو بوده که طوری تنظیم شده است که در صورت عدم تمایل باشگاه به ادامه همکاری با وی، جونیور بدون دریافت مبلغ اضافه از لیست تیم کنار گذاشته می گردد.

جونیور در حالی به خاتمه فوتبال خود با پیراهن پرسپولیس نزدیک می گردد که مسئولان باشگاه تصمیم دارند این موضوع را در آرامش حل و فصل نمایند.

مهاجم پرسپولیس تا خاتمه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر پنج بار در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته است. او که در دوران مدیریت ایرج عرب با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد، همین گزینه گابریل کالدرون برای حضور در تهران بود.

عرب که قصد داشت گزینه های کروات و ازبکستانی را به کالدرون بدهد زیر فشار طرفداران مجبور به بستن قرارداد با بازیکن مد نظر کالدرون شد تا اینگونه یکی از گران قیمت ترین و بی فایده ترین خریدهای پرسپولیس صورت بگیرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که فکرش را هم نمی کرد مهاجم خارجی او با نقدها تند و تیز اهالی فوتبال در ایران روبرو گردد حالا به فکر جایگزین مناسب برای جونیور است. بازیکنی که در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در جام حذفی نیز حضور داشت اما نشان داد راه دروازه را بلد نیست تا به احتمال فراوان همراه با برف زمستانی تهران، چمدانش را ببندد و پرسپولیس را برای همواره ترک کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 587

به "پرسپولیس با بازیکن برزیلی به بن بست رسید، جونیور در آستانه اخراج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با بازیکن برزیلی به بن بست رسید، جونیور در آستانه اخراج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید