کدام ایرلاین از ورزشکاران اعزامی به بازی های 2020 حمایت می نماید؟

به گزارش مجله پیکوشو، هواپیمایی بریتانیا بریتیش ایرویزکاروان اعزامی این کشور به بازی های 2020 را مورد حمایت قرار می دهد.

کدام ایرلاین از ورزشکاران اعزامی به بازی های 2020 حمایت می نماید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شرکت هواپیمایی بریتانیا به طور رسمی همکاری خود را با کاروان این کشور برای بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو اعلام نمود.

هواپیمایی بریتانیا صدها ورزشکار را جابه جا خواهد نمود و از تیم اعزامی نیز حمایت و تجهیزات لازم را به عنوان بخشی از این همکاری فراهم می نماید. شرکت هواپیمایی بریتانیا از سال 2008 ورزشکاران این کشور را برای بازی های المپیک و پارالمپیک حمایت نموده است.

با توجه به حمایت های طولانی هواپیمایی بریتانیا از ورزشکاران، این امیدواری وجود دارد مدال آوران با آمادگی کامل راهی ژاپن شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند. این شرکت هواپیمایی همچنین صدها ورزشکار را برای بازگشت به کشور و استقبال گرم آماده می نماید.

کارولینا مارتینولی مدیر شرکت هواپیمایی بریتانیا در این باره گفت: باعث افتخار است که ما شریک بازی های المپیک و پارالمپیک کاروان بریتانیا هستیم.

وی اضافه نمود: بازی های المپیک و پارالمپیک همواره حس غرور ملی را به وجود می آورد و این افتخار است که از بهترین استعدادهای انگلیس در ورزش استفاده کنیم و بخشی از سفرشان باشیم.

عکس | رونمایی از پوسترهای المپیک 2020 توکیو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 786

به "کدام ایرلاین از ورزشکاران اعزامی به بازی های 2020 حمایت می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین از ورزشکاران اعزامی به بازی های 2020 حمایت می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید