تور بمبئی: کشتی گیر هندی در لپوصحرا میهمان حسن یزدانی، باجرانگ: عاشق فرهنگ و میهمان نوازی ایران هستم

به گزارش مجله پیکوشو، دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک توکیو با حضور در استان مازندران در لپوصحرا، میهمان قهرمان دنیا و المپیک شد.

تور بمبئی: کشتی گیر هندی در لپوصحرا میهمان حسن یزدانی، باجرانگ: عاشق فرهنگ و میهمان نوازی ایران هستم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باجرانگ پونیا، قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد هند که در بازی های المپیک 2020 توکیو پیروز به کسب مدال برنز شد، با حضور در استان مازندران، چند روزی میهمان مجموعه تازه تاسیس حسن یزدانی در لپوصحرا و جویبار است.

کشتی گیر هندی که رابطه خوبی نیز با کشتی گیران کشورمان دارد، در صفحه اجتماعی خود با انتشار فیلمی از استقبال جویباری ها نوشت: خیلی ممنون ایران و برادر حسن یزدانی. نمی توانم خوشحالی ام را از تمرین در ایران ابراز کنم. من عاشق فرهنگ و مهمان نوازی مردم ایران هستم. اینجا بسیار شبیه به هند و در عین حال منحصر به فرد است.

باجرانگ پونیا چند روزی در جویبار تمرین نموده و سپس به هند بازخواهد گشت. باجرانگ خودش را برای حضور در مسابقات جهانی 2022 صربستان آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2046

به "تور بمبئی: کشتی گیر هندی در لپوصحرا میهمان حسن یزدانی، باجرانگ: عاشق فرهنگ و میهمان نوازی ایران هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: کشتی گیر هندی در لپوصحرا میهمان حسن یزدانی، باجرانگ: عاشق فرهنگ و میهمان نوازی ایران هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید