گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است با چیپست اگزینوس عرضه گردد

به گزارش مجله پیکوشو، در رابطه با تأخیر در عرضه گلکسی S21 فن ادیشن گزارش های مختلفی منتشر شده که گویا علت این تأخیر به کمبود جهانی تراشه برمی شود. حالا بر اساس گزارش یکی از رسانه های کره ای، به نظر می رسد سامسونگ در بعضی بازارها برای این گوشی به جای اسنپدراگون 888، از چیپست اگزینوس استفاده خواهد نمود.

گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است با چیپست اگزینوس عرضه گردد

در این گزارش آمده که سامسونگ با مشکل کمبود اسنپدراگون 888 دست وپنجه نرم می نماید و بنابراین برای غلبه بر این مشکل چاره ای جز استفاده از چیپست اگزینوس برای بخشی از مدل های گوشی گلکسی S21 فن ادیشن ندارد. گفته می گردد این گوشی در سه ماهه چهارم امسال میلادی راهی بازار خواهد شد.

همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ گوشی های پرچم دار خود را با دو تراشه به دست کاربران می رساند و به احتمال زیاد همین رویکرد برای گلکسی S21 فن ادیشن هم تکرار خواهد شد. این شرکت معمولا برای پرچم داران مختص بازار آمریکا و چین از چیپست اسنپدراگون استفاده می نماید و در دیگر منطقه ها دنیا هم پرچم داران مبتنی بر چیپست اگزینوس راهی بازار می شوند.

اگر این خبر نو صحت داشته باشد، پس به احتمال زیاد مدل اگزینوس گلکسی S21 فن ادیشن از چیپست اگزینوس 2100 بهره می برد. انتظار می رود سامسونگ سال آینده جانشین این چیپست را با پردازنده گرافیکی AMD معرفی کند که قرار است برای اولین بار در گوشی های سری S22 استفاده گردد.

با وجود اینکه سامسونگ یکی از عظیم ترین سازندگان تراشه در دنیا محسوب می گردد و در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد، اما تعویض چیپست گوشی کار چندان ساده ای به حساب نمی آید. به غیر از چالش های لجستیکی، سامسونگ باید برای بهینه سازی عمر باتری، عملکرد، کیفیت دوربین و دیگر قابلیت ها زمان زیادی را صرف کند.

در همین زمینه مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ میخواهد این گوشی را فقط در بازار آمریکا و اروپا عرضه کند. روی هم رفته گزارش های مختلف از مبهم بودن شرایط این گوشی خبر می دهند و در نهایت باید ببینیم سامسونگ برای آن چه رویکردی اتخاذ می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1724

به "گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است با چیپست اگزینوس عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است با چیپست اگزینوس عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید