گوشی جان سخت نوکیا XR20 با 4 سال پشتیبانی نرم افزاری معرفی گشت

به گزارش مجله پیکوشو، بالاخره همان طور که انتظار داشتیم شرکت HDM ساعاتی قبل از گوشی جان سخت نوکیا XR20 رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این گوشی بدنه آن است که دوام فوق العاده ای را به ارمغان می آورد و مثلا می توانیم به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD810H اشاره کنیم که این یعنی اگر از ارتفاع 1.8 متری سقوط کند، متحمل آسیب مهمی نخواهد شد.

گوشی جان سخت نوکیا XR20 با 4 سال پشتیبانی نرم افزاری معرفی گشت

بعلاوه نباید بهره گیری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را از قلم بیندازیم. ضمناًً به لطف تعبیه شیشه محافظ گوریلا گلس در پنل جلویی، به نظر می رسد کاربران نوکیا XR20 برای این گوشی نیازی به استفاده از کیس محافظ نخواهند داشت.

این گوشی جان سخت مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ است که حداکثر روشنایی آن به 550 نیت می رسد و کاربران حتی با انگشت های خیس و دستکش هم می توانند از آن استفاده نمایند. قلب تپنده آن اسنپدراگون 480 است که از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و 6 گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. کاربران برای خرید این گوشی باید به فقط 128 گیگابایت حافظه داخلی بسنده نمایند ولی به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD امکان افزایش ظرفیت حافظه وجود دارد.

در پنل پشتی تنها دو دوربین 48 مگاپیکسلی و اولترا واید 13 مگاپیکسلی تعبیه شده که این دو فلش LED اختصاصی دارند. بعلاوه در حفره نمایشگر هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت برای ثبت عکس های سلفی استفاده می گردد. این گوشی با اندروید 11 به دست کاربران می رسد و نوکیا وعده داده که به مدت 3 سال نسخه های اصلی اندروید را دریافت می نماید و برای 4 سال آپدیت های امنیتی برای این گوشی ارائه می گردد.

از دیگر مشخصه های این گوشی می توانیم به داشتن اسپیکرهای استریو با حداکثر توان 96 دسی بل و فناوری پخش OZO برای بهبود کیفیت اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت نوکیا XR20 در لبه کناری بدنه تعبیه شده و یک دکمه هم در بخش فوقانی واقع شده است که کاربران می توانند آن را برای کارهای مختلف شخصی سازی نمایند.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4630 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و نوکیا وعده داده که می تواند به مدت دو روز انرژی لازم را تأمین کند. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم این باتری از شارژ سیمی 18 وات و بی سیم 15 وات پشتیبانی می نماید.

نوکیا XR20 در رنگ های آبی یا خاکستری راهی بازار می گردد و فقط یک مدل 6/128 گیگابایتی آن با قیمت 550 دلار به دست کاربران می رسد. فروش این گوشی از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) شروع می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1761

به "گوشی جان سخت نوکیا XR20 با 4 سال پشتیبانی نرم افزاری معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جان سخت نوکیا XR20 با 4 سال پشتیبانی نرم افزاری معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید