یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بابت شکست تیمش مقابل مقدونیه شمالی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ابراز تأسف کرد.

یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا در عین ناباوری با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود مقدوینه شد، پس از این بازی گفت: بابت شکست در این ملاقات بسیار ناراحت هستیم. ما در این بازی فقط خسته بودیم.

وی اضافه کرد: ما طراوات لازم را در بازی مان نداشتیم و در کنار اینکه مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، کُند بودیم. مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما راه حلی برای رسیدن به دروازه آنها پیدا نمی کردیم. روی هم رفته نتیجه ناامیدکننده ای بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال بازگشت مت هوملس و توماس مولر به تیم ملی گفت: در حال حاضر نمی توانم به این پرسش پاسخ دهم. تصمیم درباره دعوت از بازیکنان در ماه مِی (ماه آینده میلادی) گرفته خواهد شد.

آلمان با کسب دو پیروزی و تحمل یک شکست از سه بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه J این رقابت ها و پشت سر ارمنستان 9 امتیازی و مقدونیه شمالی شش امتیازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1584

به "یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: مقدونیه در لاک دفاعی فرو رفته بود و ما هم مرتکب اشتباهات زیادی شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید