یواخیم لو: گورتسکا احتمالاً به بازی با فرانسه نخواهد رسید، کروس شخصیت اصلی در برنامه های تاکتیکی ماست

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اطلاع داد هافبک بایرن مونیخی تیمش احتمالاً بازی اول مانشافت در یورو 2020 را از دست خواهد داد.

یواخیم لو: گورتسکا احتمالاً به بازی با فرانسه نخواهد رسید، کروس شخصیت اصلی در برنامه های تاکتیکی ماست

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو در آستانه ملاقات محبت آمیز فردا شب (دوشنبه) شاگردانش با لتونی در شهر دوسلدورف آلمان گفت: مانول نویر فردا بازی خواهد نمود که این صدمین بازی ملی اش خواهد بود. این عدد خیلی خیلی خاص است. برای بازی فردا تغییرات کمی خواهیم داشت. در خصوص ترکیب تیم برای بازی با فرانسه (اولین بازی در یورو 2020) هم تا هفته آینده تصمیم گیری نخواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص شرایط هافبک تیمش که در هفته های انتهای بوندس لیگا مصدوم شد، گفت: گورتسکا هنوز نتوانسته است به طور کامل در تمرینات گروهی شرکت کند. او چند روز دیگر برای ریکاوری کامل زمان احتیاج دارد و ممکن است یک هفته دیگر به تمرینات تیمی بازگردد. لئون احتمالاً به بازی اول ما در یورو که مقابل فرانسه است، نخواهد رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان درباره سیستم بازی تیمش هم اعلام کرد: ما در این زمینه انعطاف پذیری لازم را داریم. ما باید خودمان را برای هر اتفاقی در جریان بازی ها آماده کنیم.

یواخیم لو در انتها راجع به هافبک رئالی تیمش گفت: تونی کروس بدون هیچ مسئله ای بیماری کرونا را پشت سر گذاشت. او شخصیت اصلی در برنامه های تاکتیکی ماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1702

به "یواخیم لو: گورتسکا احتمالاً به بازی با فرانسه نخواهد رسید، کروس شخصیت اصلی در برنامه های تاکتیکی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: گورتسکا احتمالاً به بازی با فرانسه نخواهد رسید، کروس شخصیت اصلی در برنامه های تاکتیکی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید